ساعت دیواری فلزی گرد

ساعت دیواری رینگی clock

ساعت دیواری فلزی مدل رینگی مدل خاص و زیبا از جنس فلز است و در سایز 60 سانتیمتر می باشد.
______
مشخصات فنی:
ابعاد ساعت : قطر ۶۰ سانتی متر
موتور : آرام گرد تایوانی
جنس بدنه : فلزی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: SD1
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۱۸۵,۰۰۰ تومان

ساعت دیواری رینگی

ساعت دیواری رینگی، نوعی اکسسوری قابل نصب بر روی دیوار است که به دلیل طراحی جدید و خلاقانه‌ای که دارد، بسیار مورد توجه و محبوبیت واقع شده است. همچنین به دلیل ظاهر زیبا و منحصر به فردی که این ساعت دارد، علاوه بر نمایش زمان، به‌عنوان شیء تزئیناتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در ادامه مقاله قصد داریم ضمن بررسی دقیق ساختار ساعت رینگی، به ارائه توضیحات لازم جهت یاری شما در تجربه یک خرید عالی بپردازیم؛ پس با همراه باشید.  

ساختار ساعت دیواری رینگی

امروزه ساعت‌های رینگی به‌دلیل طراحی نوین و همچنین برخی ویژگی‌های اضافی مانند نورپردازی یا هشدار صوتی بسیار پرطرفدار هستند. طراحی این نوع ساعت‌ها مانند حلقه است و  معمولاً صفحه‌ای گرد دارند که روی آن اعداد به‌صورت برجسته حکاکی شده است.

جالب است بدانید ظاهر این ساعت آن را تبدیل به یک اثر هنری کرده که جذابیت بیشتر دکوراسیون منزل یا محیط کار را به دنبال دارد.  

مشخصات فنی ساعت دیواری رینگی  

مهمترین مشخصات ساعت رینگی به شرح زیر است.

  •  جنس بدنه: فلز
  •  ویژگی‌های برتر: موتور آرام‌گرد تایوانی
  •  قطر صفحه: 60 سانتی‌متر
  •  نحوه نمایش: عقربه‌ای
  •  منبع انرژی: باتری
  •  تکنولوژی ساخت: اتوماتیک
  •  نوع باتری: قلمی

ساعت دیواری رینگی مشکی

مزایای ساعت دیواری  گرد رینگی  

امروزه ساعت‌ها دارای طرح، رنگ و متریال متنوعی هستند که انتخاب را برای افراد راحت کرده و تقریباً پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای هستند. ساعت رینگی جزء ساعت‌های با طراحی جدید و بسیار پرطرفدار است که باتوجه به ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارند به آسانی با محیط سازگار می‌شوند.

برخی از مهمترین مزایای استفاده از این نوع محصول به شرح زیر است.  

ظاهر زیبا

طراحی حلقه‌ای ساعت دیواری رینگی، زیبایی و جذابیت خاصی به دکوراسیون محیط می‌بخشد و می‌تواند به عنوان یک عنصر تزئینی مهم در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

سهولت در خواندن زمان

برخلاف ساعت‌های دیجیتال، ساعت دیواری رینگی با صفحه گرد و علامت‌های برجسته، زمان را بسیار راحت‌تر و قابل فهم‌تر نشان می‌دهد.

تنوع در طراحی

این نوع ساعت‌ها در طرح و رنگ‌های مختلفی در دسترس هستند که به کمک ذوق و سلیقه شما و متناسب با محیطی که قرار است در آن قرار بگیرند، انتخاب می‌شوند.

چرا ساعت دیواری رینگی؟  

یکی از مهمترین دلایلی که سبب انتخاب بیشتر این نوع ساعت شده است، طراحی مدرن و جلوه‌های زیبای آن است که به‌خوبی با مکان خود همخوانی پیدا می‌کند. برخلاف ساعت‌های دیواری بزرگ، ساعت‌های رینگی اندازه متناسبی دارند و به دلیل ساختار ساده، نصب آن‌ها بسیار آسان است.

با توجه به موارد ذکر شده، ساعت دیواری رینگی یک انتخاب محبوب برای تزئینات دیواری و نمایش زمان به‌شمار می‌رود. 

مشخصات

ابعاد
قطر 60 سانتیمتر
نوع موتور
آرام گرد
جنس بدنه
فلزی
رنگ
مشکی، طلایی، سفید و طلایی براق
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp