روتختی ورزشی آدیداس

روتختی ورزشی آدیداس bedcover

روتختی ورزشی آدیداس همراه با یک عدد رو بالشتی و یک لحاف سبک با طراحی بسیار زیبا و جذاب.
______
مشخصات فنی :
جنس : تترون درجه یک
ابعاد: رو بالشتی 50*70 , ابعاد لحاف 220*145

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 0671
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۴۵۰,۰۰۰ تومان

روتختی ورزشی آدیداس

طراحی اتاق خواب یکی از جنبه‌های اساسی برای تجربه یک استراحت دلنشین و راحت است؛ اما متأسفانه می‌توان گفت این موضوع یکی از عناصر مهمی در طراحی داخلی به شمار می‌رود که اغلب مورد توجه قرار نمی‌گیرد. بهتراست بدانید که انتخاب و طراحی روتختی تأثیر زیادی بر زیبایی و عملکرد کلی اتاق دارد؛ بنابراین بهتر است با طرح‌های مختلف این روتختی‌ها آشنا شوید تا یک انتخاب درست داشته باشید.

روتختی ورزشی آدیداس

 در راستای همین مطالب در ادامه مقاله از سایت خانه شما قصد داریم شما را با روتختی تک نفره طرح هتلی آشنا نماییم. این روتختی یکی از روتختی‌های به شمار می‌رود که با توجه به طرح زیبا و دوام بالای خود خریداران زیادی را به خود جذب کرده است. پس برای آشنایی با این محصول در ادامه با ما همراه باشید.

 مشخصات روتختی ورزشی آدیداس

به طور کلی روتختی یک نفره به پوششی اطلاق می‌شود که به‌طور خاص برای یک تخت یک اندازه طراحی شده است و هم جذابیت بصری و هم محیطی راحت برای خواب ارائه می‌دهد. حال ویژگی‌های اصلی که این روتختی‌ها باید داشته باشند را مورد بحث قرار می‌دهیم. توجه کنید که روتختی تک نفره طرح هتلی همه این ویژگی‌ها را یکجا در بردارد.

ایجاد فضایی زیبا

پیش از هر چیز، یک روتختی باید فضای اتاق را بهبود بخشد و به ایجاد فضایی جذاب و زیبایی‌شناختی کمک کند. همچنین باید با طراحی کلی داخلی هماهنگ باشد و مکمل طرح رنگ، مبلمان و تم دکور فضا باشد. چه سبک اتاق مدرن و مینیمال باشد و چه کلاسیک و مجلل، مدل روتختی طرح هتلی به گونه ای است که می‌تواند با هر فضایی هماهنگ باشد و محیطی منسجم و ازنظر بصری جذاب برای افراد ایجاد کند.

آسان بودن تمیزی و نگهداری

فراتر از زیبایی شناسی، نحوه نظافت و بهداشت برای یک روتختی بسیار مهم است. روتختی که به خوبی طراحی شده است باید به راحتی تمیز و نگهداری شود. استفاده از روتختی‌های مثل روتختی تک نفره طرح هتلی که در برابر لکه‌ها مقاوم بوده و قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند ضروری است. علاوه بر این، طراحی روتختی باید از تجمع گردوغبار، مواد آلرژی‌زا و سایر ذرات جلوگیری کند که در نتیجه به ایجاد یک محیط خواب سالم‌تر و راحت‌تر کمک کند. شاید ذکر است که این محصول مدنظر ما یعنی روتختی هتلی این ویژگی‌ها را نیز دارد.

همه کاره بودن

علاوه بر این، روتختی با طراحی خوب باید همه کاره و کاربردی باشد. باید به راحتی جمع، باز شود و مرتب شود و امکان خانه داری سریع و کارآمد را فراهم کند. روتختی طرح هتلی با قابلیت ضد چروکی و رنگ ثابت خود زمان و تلاش لازم برای کارکنان خانه داری برای حفظ نظم اتاق را به حداقل می‌رساند و در نهایت رضایت کلی افراد را افزایش می‌دهد.

 

اندازه

از آنجایی که روتختی‌های یک نفره به طور خاص برای تخت‌های یک نفره طراحی شده‌اند، اندازه یک فاکتور بسیار مهم است که باید در نظر گرفته شود. ابعاد روتختی باید متناسب با تختی باشد که آن را تزئین می‌کند و از تناسب مناسب و جلوگیری از هر گونه آویزان نامناسب جلوگیری کند. روتختی مناسب به آراستگی و ظرافت کلی اتاق کمک می‌کند و هرگونه مزاحمت بصری یا ناراحتی را برای استفاده کنندگانی که ممکن است در پارچه‌های گشاد درگیر شوند، از بین می‌برد.

خرید

روتختی تک نفره طرح هتلی یکی از محصولات زیبا و کاربردی است که در سایت خانه شما عرضه می‌شود. شما با خرید روتختی طرح هتلی از این سایت نه تنها یک روتختی فوق‌العاده کاربردی را دریافت می‌کنید بلکه به همراه آن صاحب دو عدد رو بالشتی و یک لحاف سبک از جنس تترون درجه یک نیز می‌شوید. پس در انتخاب خود اصلاً شک نکنید!

مشخصات

جنس
تترون درجه یک
ضمانت
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
سایر توضیحات
ابعاد رو بالشتی 50*70 , ابعاد لحاف 220*145
سایر توضیحات
یک عدد رو بالشتی , یک عدد لحاف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp