تشک فنری یاپراک

تشک فنری یاپراک Mattress

تشک فنری یاپراک با فنر دوبل تقویت شده با پل M و مناسب برای افراد با وزن 50 تا 65 کیلوگرم و 12 ماه ضمانت تعویض و خدمات پس از فروش 6 ساله.
______
مشخصات:
نوع تشک : تشک فنری
توضیحات : با فنر دوبل تقویت شده با پل M
مناسب برای : افراد زیر 50 تا 65 کیلوگرم
ضمانت : 12 ماه

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: yaprak12
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۸,۴۰۰,۰۰۰ تومان

راهنمای خرید تشک فنری یاپراک

تشک فنری یاپراک یک از متفاوت ترین محصولاتی است که به عنوان کالای خواب برتر به فروش می رسد، محصولی فوق العاده با قابلیت های متنوع که به شما این امکان را می دهد تا خوابی پر از آرامش و بدور از استرس تجربه نمایید. کیفیت متریال و قیمت مناسب این محصول یکی از دلایل محبوبیت آن به شمار می آید، استقبال بی نظیر از این کالای خواب با کیفیت سبب شد تا برند های زیادی در زمینه طراحی و تولید مدل های متفاوت آن فعالیت کنند که شما می توانید نمونه های مختلف این محصول را با قیمت متفاوت در فروشگاه خانه شما مشاهده نمایید.

ویژگی های تشک فنری یاپراک

امروزه آرامش در خواب به یکی از دغدغه های بزرگ افراد تبدیل شده و دلیل آن نیز عدم کیفیت کالای خواب مورد استفاده آن ها است. بدون شک کیفیت بالش و تشک در کیفیت خواب تاثیرات بسزایی دارد، از این رو خرید کالای خواب با کیفیت در اولویت قرار دارد.

در سال های اخیر برند های زیادی در زمینه تولید انواع تشک یکنفره و دو نفره فعالیت خود را آغاز نموده اند که در میان آن ها مدل های متفاوت و خاص وجود دارد. تشک فنری یاپراک یکی از مدل های منحصر به فرد از تشک های یکنفره است که به دلیل نحوه ساخت و متریال مورد استفاده قابلیت تحمل وزن زیر 65 کیلو گرم را دارد.

تشک فنری یاپراک

این تشک در ابعاد یکنفره تولید شده اما تنوع در درخواست مشتریان سبب شده تا این محصول در ابعاد مختلف 70*130، 80*180، 90*200، 120*200، 140*200، 160*200، 180*200 تولید شود. برای تقویت این تشک از فنر های دوبل تقویت کننده به شکل m استفاده شده که مقاومت آن را بالا می برد.
نرمی و لطافت فوق العاده این تشک به دلیل استفاده از پارچه لطیف و با کیفیت است که در لایه های زیرین آن از پد و فوم نرم و مقاوم استفاده شده است. کیفیت ساخت بالا سبب شده که به خوبی آناتومی بدن را در بر بگیر،ف به همین دلیل یک انتخاب ایده آل برای افرادی است که پس از خواب احساس خستگی زیادی دارند.

انعطاف پذیری خارق العاده این محصول به واسطه استفاده از اسفنج دو سانتی آن است که باعث افزایش مقاومت آن در برابر شکل گیری بدن می شود؛ دقت داشته باشید که انواع تشک تولیدات مشابه پس از چند ماه استفاده فرم و قالب بدن افراد را به خود میگیرند، این در حالی است که تشک فنری یاپراک مقاومت بالایی در برابر فرم گیری بدن دارند.

خرید تشک فنری یاپراک

با توجه به این که در طراحی و تولید این محصول از متریال با کیفیت استفاده شده اما برند تولید کننده با هدف جلب رضایت و توجه مشتریان آن را با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه نموده است. کیفیت پارچه های پفکی با منافذ کاربردی و بافت بسیار سبک سبب پرطرفدار شدن این محصول شده است. در زمان خرید حتما به نکات فوق دقت کنید، برای خرید بهترین محصول می توانید با واحد پشتیبانی و فروش فروشگاه خانه شما مراجعه و از مدل های مختلف آن دیدن کنید.

مشخصات

سایر توضیحات
دارای فنر دوبل تقویت شده با پل M
سایر توضیحات
مناسب برای افراد سبک وزن
سایر توضیحات
ضمانت تعویض تا 12 ماه
سایر توضیحات
خدمات پس از فروش 6 سال
مناسب برای
افراد 50 تا 65 کیلوگرم
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp