تشک شنی بزرگ

تشک شنی بزرگ SOB

تشک شنی بزرگ سايز بزرگ طول 1840ارتفاع 40 مناسب برای استراحت های بلند مدت و تماشای فیلم و ریلکسی
______
مشخصات فنی:
جنس : پارچه درجه یک و قابل شست و شو
ابعاد : 190 در 140

پرداخت قسطی اسنپ پی
4 قسط ماهیانه بدون کارمزد

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: tsh1
GTIN: 1235698456321
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان ۱۴%
قیمت: ۳,۹۷۰,۰۰۰ تومان

تشک شنی بزرگ 

تشک شنی بزرگ یکی از جذاب ترین وسایلی است که می توانید در محیط زندگی یا کاری خود داشته باشید، ظاهر بسیار شیک و متفاوت و راحتی فوق العاده آن از مهم ترین دلایل برای خرید این مبل به شمار می آید. طراحی بی نظیر و تنوع در رنگ بندی سبب شده تا بتوان مبل شنی بزرگ سوسیسی را در هر سبک دکوراسیون به سادگی جای داد. از ویژگی های متنوع و کاربردی این محصول می توان متریال با کیفیت آن اشاره کرد که به نوعی راز ماندگاری و محبوبیت آن به شمار می آید، برای دیدن رنگ بندی متفاوت این محصول می توانید به سایت خانه شما مراجعه نمایید.

بررسی ویژگی های تشک شنی بزرگ

امروزه مشغله های کاری و زندگی حجم زیادی از خستگی را برای افراد به همراه دارند به گونه ای که بیشتر وقت خود را به مسائل کاری اختصاص می دهند و زمان زیادی برای استراحت ندارند؛ از این رو باید به دنبال وسایلی باشند که در اوقات فراغت کوتاه مدت بتوانند به عنوان یکی از تجهیزات مناسب ریلکس کردن از آنها استفاده کنند.

تشک شنی بزرگ یکی از جدیدترین نمونه های مبل شنی است که در ابعاد مختلف طراحی و تولید می شود اما مدل های بزرگ آن در ابعاد 180*90 سانتی متر طراحی و تولید می شود؛ ابعاد بزرگ این مبل سبب شده که به عنوان یک مبل تخت شو نیز بتوان از آن استفاده نمود.

در طراحی و تولید این محصول از متریال با کیفیت استفاده شده که در برابر فشار مقاومت خود را حفظ می کند؛ در واقع بکارگیری فیبر فوق سبک برای پر کردن مبل شنی بزرگ سوسیسی علاوه بر حجم دهی عالی، ضد حساسیت نیز هست و در زمان استراحت هیچ حساسیت پوستی ایجاد نمی کند. وزن بسیار سبک این محصول به شما امکان جابجایی ساده را می دهد و می توانید به سادگی زیر آن را تمیز کنید.

تشک شنی بزرگ

مشخصات

جنس
پارچه درجه یک و قابل شست و شو
ابعاد
180 * 90
نوع
پر شده از فیبر فوق سبک بدون ایجاد حساسیت
مناسب برای
فضای داخلی و خارجی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp