تخت خواب آنیتا

تخت خواب کتیبه دار مدل آنیتا ANITA

تخت خواب کتیبه دار مدل آنیتا با طراحی جدید لوکس و مدرن با کیفیت ساخت بالا تمام ام دی اف میباشد که طرح و کیفیت تولید لایسنس ترکیه به قیمت تولیدی و ارزان میباشد
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : MDF لایسنس ترکیه
رنگبندی : دارای تنوع رنگی بالا
ابعاد میز آرایش : 40*100*50
ابعاد تختخواب : 122*170*216
تعداد کشو : قابل سفارش با دو کشو

کد کالا: ANITA
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱۰,۶۰۰,۰۰۰ تومان

تخت خواب کتیبه دار مدل آنیتا

اصولاً کتیبه یا همان تاج تخت نمای جذابی به تخت می‌دهد. در واقع اکثر افراد به دنبال خرید تختی با کتیبه‌های جذاب‌ هستند که هم با دکوراسیون آنها ست باشد و هم جلوه ویژه‌ای به اتاق خواب‌شان بدهد. مدل امروز تخت خواب کتیبه دار مدل‌ آنیتا است که ویژگی‌های یک تخت بی‌نظیر دونفره را دارد‌. برای آشنایی بیشتر با این تختخواب دونفره و بررسی مشخصات آن ادامه مطلب را دنبال کنید.

سرویس خواب دونفره آنیتا

ویژگی‌ها و مزایای تخت خواب کتیبه‌دار مدل آنیتا

● تخت خواب دونفره آنیتا تمام ام‌دی‌اف است و طراحی بسیار شیکی دارد. ام‌دی‌اف آن لایسنس ترکیه بوده و قیمت آن در مقابل کیفیت عالی است.

● این محصول به جهت اینکه به صورت مستقیم از تولیدی به فروش می‌رسد برای کسانی که قصد خرید تخت خواب آریان قیمت را دارند بسیار پیشنهاد می‌شود و قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد‌.

● می‌توانید این تخت را به صورت تک سفارش داده یا به همراه میز آرایش،‌ یک پاتختی و دو پاتختی سفارش دهید. حتی می‌توان فقط یکی از دو محصول پاتختی یا میز آرایش را همراه تخت سفارش داد.

● رنگ‌بندی این تخت دونفره کامل بوده و می‌توانید هر کدام که به دکوراسیون شما بیشتر می‌آید را سفارش‌ دهید. برای راهنمایی بیشتر پیشنهاد می‌شود رنگ سفید جهت تکمیل دکوراسیون مدرن و رنگ‌های آنتیک و تیره را برای دکوراسیون کلاسیک انتخاب کنید.

● ارسال رایگان این محصول در سریع‌ترین حالت ممکن برای عزیزان تهرانی‌ انجام می‌شود و برای مشتریان گرامی ساکن سایر شهرستان‌ها پنج تا هفت روز کاری با پرداخت هزینه‌ ارسال، تحویل محصول انجام می‌شود.

● تخت دو کشو دارد که برای قرارگیری انواع لباس و وسایل اضافه بهترین فضای ممکن است.

● در بخش تاج تخت فضایی برای قرار دادن وسایل دکوراتیو و جذاب کردن اتاق خواب وجود دارد.

● این محصول ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا دارد و تمام محصولات قبل از ارسال کاملاً از این نظر بررسی می‌شوند و در صورت بروز مشکل تیم پشتیبانی آن را پیگیری می‌کند.

● ابعاد تخت با (ارتفاع/عرض/طول) 122*170*216 سانتی‌متر فوق‌العاده مناسب یک اتاق خواب آپارتمانی جمع و جور است و این یکی از مزایای خرید تخت خواب دو نفره است.

● میز آرایش، تخت و پاتختی همگی دارای اتصالات محکم و کشوهای ریلی و روانی هستند که باعث سهولت استفاده کاربران شده و رضایت آنها را جلب می‌کند.

● تخت سروصدا نمی کند و جیرجیر نمی‌کند.

 کالیته رنگ

این سرویس خواب دو نفره زیبا را میتوانید در رنگ های متنوع همانطور که در کالتیه مشخص است سفارش دهید. کافیست در هنگام ثبت سفارش رنگ انتخابی سرویس خواب را در قسمت انتخاب رنگ وارد و سفارش خود را ثبت نمایید.

 پس از ثبت سفارش سرویس خواب با بسته بندی مناسب در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد لازم به ذکر است سفارش های داخل شهر تهران ارسال به صورت رایگان و برای شهرستان به صورت پس کرایه توسط شرکت های معتبر باربری ارسال خواهد شد.

سرویس خواب دو نفره آنیتا

نتیجه‌گیری

قبل از خرید محصول قوانین مربوط به مرجوع کردن کالا را مطالعه کنید‌ و با بررسی کامل سفارش خود را ثبت کنید. این محصول قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد‌ و خرید آن به تمام کسانی که قصد سفارش تخت خواب ارزان و باکیفیت دارند توصیه می‌شود. در صورت بروز هرگونه پرسشی درباره محصول و برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. تیم پشتیبانی حتی در  ساعات غیر اداری در بخش گفت‌وگوی سایت آنلاین هستند و پاسخگوی شما خواهند بود.

مشخصات

جنس بدنه
MDF لایسنس ترکیه
تعداد کشو
11 کشو ( 2تخت + 5میز آرایش + 4پاتختی )
ابعاد
تخت (ارتفاع/عرض/طول) 122*170*216
ابعاد
میز آرایش (عمق/ارتفاع/عرض) 40*100*50
ابعاد
پاتختی (عمق/ارتفاع/عرض) 33*53*33
ابعاد
آیینه (ارتفاع/عرض) 120*50
ضمانت
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
نظر های موجود
NoTitle
در
سلام سلام
دستتدن درد نکنه امروز تخت خواب من رسید دستم
توی این اوضاع قرنطینه چه خوبه که شما هستید و ما میتونیم ازتون خرید کنیم مرسی بابت همه چی
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

فروشگاه اینترنتی خانه شما در راستای قطع زنجیره انتقال و رضایت مشتریان خود تمامی تلاش خود را انجام میدهد

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp