تخت خواب تک نفره مدل کاک

تختخواب یک نفره مدل کاک

تختخواب یک نفره مدل کاک در ابعاد 50*90*200 سانتیمتر با طراحی خاص قابل سفارش در سایت خانه شما
______
ابعاد :
طول 200 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
جنس بدنه : فلز و ام دی اف
سایر : دارای گارانتی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: کاک1
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۴۰۰,۰۰۰ تومان

یکی از محصولات شیک و کاربردی سایت خانه شما که طرفداران بسیاری را از آن خود کرده است و درخواست شارژ مجدد آن همیشه در بخش پیشنهادات وجود دارد. این مدل برای اتاق خواب‌های یک نفره و کوچک عالی است و یک محل دنج برای خوابیدن ایجاد می‌کند. در ادامه معرفی کامل‌تری از این مدل را مطالعه کنید.

تخت یک نفره مدل کاک

مزایای خرید تخت خواب یک نفره مدل کاک

  • تختخواب یک نفره کاک در ابعاد 50*90*200 سانتی‌متر با طراحی خاص قابل سفارش در سایت خانه شما هست که این ابعاد برای یک اتاق کوچک کاملا استاندارد است و مشکلی از بابت کمبود جا نخواهید داشت.
  • این تخت در سه رنگ سفید، آنتیک قهوه‌ای  و مشکی عرضه می‌شود که هر چه رنگ برای اکثر سبک دکوراسیون مناسب است. رنگ سفید برای دکوراسیون مینیمال و مدرن، قهوه‌ای برای دکور کلاسیک و مشکی برای سبک اسپرت انتخاب خوبی‌ است.
  • جنس بدنه از چوب باکیفیت و مرغوب است که جزییات ساخت در آن به خوبی رعایت شده است و استحکام و دوام خوبی دارد. جیر جیر نمی‌کند و صدای اضافه ندارد بنابراین خوابی آرام را با این مدل تخت تجربه خواهید کرد.
    ش می‌توانید همراه این مدل تشک مناسب را هم سفارش داده و یک ست خواب راحت و بی‌نظیر داشته باشید.
  • زمان تحویل محصول بسیار کوتاه است و ارسال آن برای عزیزان تهرانی رایگان است. ارسال رایگان در شهر تهران از خدمات عالی خانه شما می‌باشد.
  • قیمت فوق‌العاده مناسب و مقرون به صرفه‌‌ای دارد و پس از مقایسه متوجه این موضوع می‌شوید که در کمتر سایت معتبری مانند خانه شما محصولی با این قیمت و کیفیت پیدا خواهید کرد.

اگر قصد سفارش‌ تشک دارید حتما از تناسب سایز و ابعاد تشک و تخت اطمینان حاصل فرمایید. 

 

تحتخواب تک نفره مدل کاک

 

تخت خواب یک نفره مدل فلور در ابعاد 50*90*200 سانتیمتر از جنس فلز و چوب درجه یک با طراحی ساده و در عین حال شیک در رنگبندی مختلف قابل سفارش می باشد.

تخت خواب یک نفره مدل کاک

هزینه ارسال تخت خواب 

ارسال این محصول جدید در تهران رایگان و ارسال در سراسر کشور همراه با باربری می باشد.

کلام آخر؛ خرید تختخواب یک نفره مدل کاک

حتما هنگام خرید آنلاین تخت‌خواب و محصولات مهمی مانند لوازم خانه از درگاه‌های معتبری که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند انجام دهید تا دچار مشکلاتی از قبیل نامرغوب بودن جنس و عدم پشتیبانی نشوید و جنس باکیفیت را با قیمت مناسب و اقتصادی خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع تخت خواب یکنفره با مشاورین فروش در تماس باشید و پس از دریافت راهنمایی لازم و مشاهده انواع مدل‌های تختخواب خریدتان را نهایی و سفارش‌تان را ثبت کنید. قبل از هرچیز از تناسب ابعاد اتاق با تخت خواب مطمئن شوید و در صورتی که تمایل به خرید روتختی مناسب دارید از محصولات سایت دیدن فرمایید.

 

مشخصات

جنس بدنه
فلز و ام دی اف
ابعاد
50*90*200
رنگ
سفید ، مشکی و آنتیک قهوه ای
سایر توضیحات
ابعاد کامل داخل عکس های محصول می باشد
سایر توضیحات
دارای گارانتی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp