تاب ریلکسی کفشی

تاب ریلکسی کفشی swing

تاب ریلکسی با کیفیت ساخت بالا و طراحی زیبا و مقاوم با اشغال فضای بسیار کم مناسب برای فضای داخلی و خارجی منزل.
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : فلزی
پوشش رنگ : کوره ای استاتیک
ارتفاع : 190 سانتی متر
تحمل وزن : 130 کیلوگرم

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: S102
زمان تحویل: حداکثر 10 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان

تاب ریلکسی کفشی

تاب ریلکسی انتخاب ایده آل برای افرادی  است که روزهای پر مشغله و خسته کننده ای را می گذرانند، محفظه ای نرم و معلق که حس و حال لذت تاب بازی کودکانه را یادآوری می کنند. مکانی گرم و لطیف که استراحتگاه فوق العاده ای برای چرت های عصرانه است، به طور کلی این وسیله یکی از کاربردی ترین لوازمی است که جای آن در میان سایر وسایل تفریحی خالی است. این تجهیزات در مدل های مختلفی تولید می شوند و شما می توانید با توجه به نوع دکوراسیون خود یکی از مدل های متفاوت آن را از سایت خانه شما خریداری کنید.

ویژگی های تاب ریلکسی باغی

در سال های اخیر مشغله های کاری و روز های تکراری و خسته کننده افراد را وادار می کند تا از اوقات فراغت خود بهترین و بهینه ترین استفاده را داشته باشند. گذراندن لحظات شیرین و بی دغدغه در باغ و ویلا و در میان خانواده معجون قدرتمند برای بازیابی انرژی از دست رفته است.

تاب ریلکسی کفشی و باغی

در کنار تفریح، استفاده از وسایل تفریحی نقطه عطف خواهد بود، تاب ریلکسی باغی یکی از تجهیزات منحصر به فرد و عالی است که به شما این امکان را می دهد تا در گوشه باغ، سالن های پذیرایی، اتاق خواب و... ریلکس کنید. در طراحی این محصول از متریال فلزی استفاده شده که باعث افزایش دوام و مقاومت آن شده است. برای جلوه و نمای بهتر از رنگ های استاتیکی استفاده می شود که زیبایی خاصی به این وسیله می دهد.

از مهم ترین قابلیت های تاب ریلکسی باغی می توان به تحمل وزن تا 130 کیلوگرم اشاره کرد، البته توجه داشته باشید که این وسیله در مدل های یک نفره و دو نفره تولید می شود و همین امر سبب شده که تحمل وزن آن نیز متغیر باشد. برای کیفیت بهتر محصول، تولید کنندگان قطر پایه تاب ریلکسی باغی را بر اساس گنجایش آن در نظر گرفته اند. به بیان دیگر قطر پایه آن برای یک نفره 110 سانتی متر و برای دو نفره 140 سانتی متر تعیین شده است، همچنین ارتفاع این وسیله 190 سانتی متر در نظر گرفته شده تا به راحتی بتوان از آن در محیط های مختلف استفاده کرد.

تاب ریلکسی باغی

از دیگر امکانات خاص این محصول می توان به مبل گرم و نرم این تاب اشاره کرد که به شما امکان ریلکس کردن در دنج ترین مکان را می دهد. در تولید مبل این محصول از الیاف با کیفیت استفاده شده که حتی با نشستن طولانی مدت نیز آسیبی به بافت آن وارد نمی شود. برای رویه این مبل از پارچه مقاوم چهار لایه استفاده شده و به این ترتیب کیفیت و ماندگاری آن نیز افزایش پیدا کرده است.

خرید تاب ریلکسی باغی

با توجه به توضیحات عنوان شده، تاب ریلکسی باغی یک انتخاب بی نظیر برای داشتن لحظات لذت بخش حتی در زمان تنهایی است. مدل های یک نفره این وسیله با ابعاد کمتر انتخاب فوق العاده ای برای اتاق خواب است و نمای مدرن و جذابی به دکوراسیون داخلی اتاق شما می دهد. علاوه بر این محصول مدل های متفاوت تری نیز موجود هستند که برای آشنایی و بازدید از جدید ترین آن ها می توانید به سایت خانه شما مراجعه کنید.

مشخصات

وزن
تحمل تا وزن 130 کیلوگرم
روکش
پارچه مبلی چهار لا
جنس پایه
فلز با رنگ استاتیکی
ابعاد
قطر پایه 110 سانتی متر برای یک نفره و 140 برای دو نفره
ارتفاع
190 سانتی متر
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp