تابه چدنی تک دسته سایز ۱۴

ماهیتابه چدنی تکدسته سایز 20 Cast iron pan

ماهیتابه چدنی تکدسته سایز 20 مناسب برای پخت و پز غذا های سالم و بدون نیاز به استفاده از روغن

ماهیتابه چدنی تکدسته سایز ۲۰

تابه چدنی تکدسته ساخته شده از جنس مرغوب محصولی منحصر بفرد از شرکت معتبر نالینو می باشد.

نیاز به غذا خوردن و رفع گرسنگی همواره یکی از ابتدایی ترین دغدغه های انسان بوده اما با گذشت زمان و تکامل در لوازم و ادوات پخت و پز، آشپزی تبدیل به یک هنر و سرگرمی شده است. استفاده از تابه ها و قابلمه های چدنی به دلیل نیاز کم به روغن در زمان آشپزی بسیار پر اهمیت می باشد. همچنین آلیاژ مورد استفاده در این سرویس ها باعث میشود در طعم و مزه غذا تغییری ایجاد نشود وسلامت پخت و پز در این سرویس های آشپزی چند پارچه کاملا تضمین شده و مورد تایید کارشناسان آشپزی و سلامت می باشد.

ارسال این کالا به سراسر ایران رایگان است.

ماهیتابه چدن

محصولات چدن علاوه بر استحکام فوق العاده ،طعم خوبی به غذای شما میدهند. این ظروف کمبود یون آهن در بدن را نیز جبران میکنند. محصولات چدنی نالینو علاوه بر امکان پخت روی گاز به شما اجازه پخت روی زغال و یا درون فر را میدهند. ماهیتابه چدنی با سایز 20 مانند آنچه در تصویر مشاهده می‌شود، هم می‌توان برای تعداد کمی از افراد برنج و خورشت پخت هم می‌توان با کمترین مقدار روغن حجم زیادی از مواد را سرخ کرد. مواد شیمیایی در مجاورت دما و حرارت مستقیم، وارد واکنش شده و تولید مواد دیگری می‌کنند که در بیشتر مواقع برای سلامتی انسان خطرناک هستند. از این رو تغییر و تحولات زیادی برای کاهش این آثار سو، در جنس بدنه و روکش ظروف صورت گرفت، که نتیجه آن تنوع بالا در جنس ظاهر و صد البته قیمت این گروه از ابزار آشپزی است.

قیمت ماهیتابه چدنی

فروشگاه اینترنتی خانه شما با فروش آنلاین ماهیتابه چدنی به قیمت کارخانه و ارسال آن درب منزل این تضمین را به شما میدهد که شما یک تابه چدنی اصل و با کیفیت را خریداری میکنید.

 

تابه چدنی تک دسته سایز ۱۴

جهت مشاهده سایز سایز محصولات قابلمه و تابه چدنی فروشگاه اینترنتی خانه شما اینجا کلیک کنید:

https://www.khaneyeshoma.ir/%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%D9%85%D9%87-%D9%88-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D9%87

مشخصات

جنس بدنه
چدن
سایز
20
وزن
1240 گرم
ارتفاع
4.5 سانتیمتر
جنس پوشش
دیسکاور
گارانتی
2 سال
مناسب برای
پخت خورش ،سرخ کردن و چاینیز فود - گریل کردن یا حتی خوراک های کم آب (خوراک مرغ ، گوشت یا سبزیجات)
سایر توضیحات
قابل استفاده روی ذغال(آتش) داخل فر و روی گاز و ...
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp