متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
تابلو چوبی طرح آرام

تابلو چوبی طرح آرام

تابلو چوبی طرح آرام از سری تابلو های تلفیقی مدرن از هنر چاپ و چوب طبیعی که به سبک بوهو بسیار نزدیک است می باشد، که باعث ایجاد انرژی مثبت و چرخش انرژی در فضا می شود و به نوعی حس زنده بودن را به فضای شما منتقل میکند. ابعاد این تابلو ی زیبا 52 در 92 و با استفاده از چوب سفید طراحی و اجرا شده.

وضعیت کالا: اتمام موجودی

تابلوها از تنها عناصر دکوراتیوی به شمار می آیند که در هر فضایی نشان دهنده شخصیت و سبک و سلیقه شما هستند.

از تابلویی که شما داخل اتاق خود استفاده می کنید گرفته تا تابلو هایی که دیوار اصلی خانه (پذیرایی و حال) شما را دیزاین میکنند میتوان کاملا سلیقه و شخصیت و حتی خلق و خوی شما را حدس زد.

برای انتخاب تابلوی مناسب ابتدا دیوار فضایی که میخواهید با تابلو دیزاین کنید را حتما اندازه بگیرید و تابلویی با سایز مناسب بنا به سبک خانه خود انتخاب کنید. سپس به چیدمان و رنگ قالب فضا توجه کنید بعد از این 2 نکته میتوانید به سمت انتخاب طراحی بروید برای انتخاب طرح مناسب علاوه بر زیبایی تابلو همیشه به این نکته توجه کنید که تابلوی دیواری از اصلی ترین عناصری است در نگاه اول به چشم می آید پس طرح تابلوی شما شناسنامه شخصیت شما و فضای شماست.

تابلو های مدرن آرام تلفیقی از هنر نقاشی و عکس و قطعات چوبی می باشد که سبکی مدرن و نزدیک به سبک بوهو دارد (سبک بوهو به زنده بودن عناصر دکوراتیو و حس داشتن به صورت طبیعی اشاره دارد) 

تابلو چوبی طرح آرام  تابلویی مدرن در ابعاد 52 در 92 سانتی متر که برای بزرگ نشان دادن دیوارهای کوچک بسیار مناسب است.

مشخصات

جنس قاب
چوب سفید
ابعاد
52*92سانتی متر
جنس قاب
چوب روس
whatsapp