تابلو لوکس دیواری پنج تکه

تابلو لوکس دیواری پنج تکه

تابلو لوکس دیواری پنج تکه از سری تابلوهای مدرن با طرح های جذاب و هارمونیک که به راحتی یک دیوار معنا و روح می بخشند. این 5 تابلو زیبا با قاب pvc و چاپ لابراتوار در ابعاد شصت در چهل/دو عددسی در چهل /دو عدد بیست در سی می باشد.
______
مشخصات فنی:
جنس قاب : تخته شاسی
ابعاد: در 4 سایز متنوع
سایر : با ضخامت 8 میلیمتر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: D4488
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان ۳۰%
قیمت: ۲,۶۵۷,۰۰۰ تومان

تابلو لوکس دیواری پنج تکه

امروز تابلوها در دکوراسیون های داخلی حرف اول را زده و در هر محیط مجلل دیده می شوند. در این بین تابلو لوکس دیواری پنج تکه انتخابی شیک و پیچیده برای کسانی است که به دنبال ارتقای دکوراسیون خانه خود هستند.

این نوع تابلو دیواری از پنج پانل مجزا تشکیل شده است که در کنار هم قرار می گیرند تا یک قطعه بصری خیره کننده ایجاد کنند که می تواند هر اتاق را به فضایی پیچیده و شیک تبدیل کند. اگر شما نیز به دنبال خاص کردن محل کار یا زندگیتان هستید در ادامه با ما همراه باشد تا شما را با یک اثر هنری جذاب برای رسیدن به این هدف آشنا نماییم.

تابلو دیواری پنج تکه لوکس

ویژگی های تابلو لوکس دیواری پنج تکه

تطبیق پذیری

زیبایی تابلو دیواری پنج تکه لوکس در تطبیق پذیری و توانایی آن در تکمیل سبک های مختلف طراحی داخلی نهفته است. چه تم دکور مدرن، مینیمالیستی یا سنتی داشته باشید، این نوع تابلو دیواری می تواند به طور یکپارچه با هم ترکیب شود و ظاهر کلی اتاق را ارتقا دهد. طراحی شیک و پیچیده آن، ظرافت و پیچیدگی را به فضا اضافه می کند و آن را به انتخابی محبوب برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال ایجاد فضایی مجلل در محل زندگی خود هستند.

تبدیل به نکته کانونی در فضا

تابلو لوکس دیواری پنج تکه می تواند به عنوان یک نقطه کانونی در یک اتاق عمل کند، توجه را به خود جلب و علاقه بصری را اضافه نماید. اندازه بزرگ و طراحی جسورانه، این تابلو را به گزینه ای عالی برای پر کردن فضای خالی دیوار و ایجاد حس تعادل و هماهنگی در یک اتاق تبدیل کرده است.

کیفیت بالا

علاوه بر این، استفاده از مواد با کیفیت بالا و کاردستی، تضمین می‌کند که این نوع تابلو دیواری بادوام و ماندگار است و می تواند مدت زمان زیادی در دکوراسیون شما جای بگیرد.

ابعاد تابلو لوکس دیواری پنج تکه

این 5 تابلو زیبا با قاب pvc و چاپ لابراتوار در ابعاد شصت در چهل/دو عددسی در چهل /دو عدد بیست در سی می باشد. قاب تابلو ها نیز 2 سانتی متر و در 10 رنگ قاب جذاب به سلیقه شما قابل سفارش می باشد.

مشخصات

جنس
چاپ لابراتوار بر روی کاغذ
جنس قاب
PVC
ابعاد
شصت در چهل/دو عددسی در چهل /دو عدد بیست در سی
ضخامت
2 سانتی متر
سایر توضیحات
تمامی محصولات دارای شیشه و قاب می باشند
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp