ست تابلوی مدرن برگ انجیری

ست تابلوی مدرن برگ انجیری

ست تابلوی مدرن برگ انجیری از سری تابلوهای مدرن 5تکه با طرح های جذاب و هارمونیک که به راحتی یک دیوار معنا و روح می بخشند. این 5 تابلو زیبا با قاب pvc و چاپ لابراتوار در سایز شصت در چهل/سی درچهل دوتا/بیست در سی/شونزده در بیست و یک می باشد.

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: D302
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان

تابلوها از تنها عناصر دکوراتیوی به شمار می آیند که در هر فضایی نشان دهنده شخصیت و سبک و سلیقه شما هستند.

از تابلویی که شما داخل اتاق خود استفاده می کنید گرفته تا تابلو هایی که دیوار اصلی خانه (پذیرایی و حال) شما را دیزاین میکنند میتوان کاملا سلیقه و شخصیت و حتی خلق و خوی شما را حدس زد.

برای انتخاب تابلوی مناسب ابتدا دیوار فضایی که میخواهید با تابلو دیزاین کنید را حتما اندازه بگیرید و تابلویی با سایز مناسب بنا به سبک خانه خود انتخاب کنید. سپس به چیدمان و رنگ قالب فضا توجه کنید بعد از این 2 نکته میتوانید به سمت انتخاب طراحی بروید برای انتخاب طرح مناسب علاوه بر زیبایی تابلو همیشه به این نکته توجه کنید که تابلوی دیواری از اصلی ترین عناصری است در نگاه اول به چشم می آید پس طرح تابلوی شما شناسنامه شخصیت شما و فضای شماست.

ست تابلوی مدرن برگ انجیری 5 تکه با طرح های جذاب و هارمونیک که به هر دیواری معنا، روح و زندگی می بخشد. این ست زیبا شامل قاب و شیشه می باشد.

 

تمام تابلوها چاپ لابراتوار دیجیتال روی بهترین کاغذ می باشد. و در سایز شصت در چهل/سی درچهل دوتا/بیست در سی/شونزده در بیست و یک می باشند.

قاب تابلو ها 2 سانتی متر و در 10 رنگ قاب جذاب به سلیقه شما قابل سفارش می باشد.

قاب ها به رنگ های:

  1. سفید
  2. مشکی
  3. طلایی
  4. بژ
  5. نقره ای
  6. مسی
  7. قهوه ای
  8. آبی
  9. صورتی 
  10. آینه ای

مشخصات

جنس
چاپ لابراتوار بر روی کاغذ
جنس قاب
PVC
ضخامت
2 سانتی متر
سایر توضیحات
تمامی محصولات دارای شیشه و قاب می باشند
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp