آباژور رومیزی مدل مجیک مخروطی

آباژور رومیزی مدل مجیک مخروطی

آباژور رومیزی مدل مجیک مخروطی با طراحی بسیار خاص و مدرن همراه با رنگ بندی های متنوع در بدنه و شید بسیار شیک فقط در خانه شما انتخابی شیک و کلاسیک...
__
مشخصات فنی:
ارتفاع : 55 سانتی متر
رنگ پایه : طلایی، زیتونی، کروم (استیل)
تعداد کلاهک : 1عدد
جنس پایه : فلزی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 217
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۷۸۵,۰۰۰ تومان

  چرا انتخاب  آباژور مجیک مدل مخروطی:

گاهی منزل شما با تمام زیبایی و دکور خاص خودش  کمبودی داره که میتونید با نورپردازی و انتخاب آباژوری با  طرح  و رنگ خاص  اون کمبود رفع  کنید.

انتخاب آباژوری که تنوع در رنگ شید و بدنه داشته باشه مزیتی خاص برای سخت پسندان دکوراسیون محسوب میشه,که این یک امتیاز در انتخاب  آباژور مدل  مجیک مخروطی هست. همچین پایه مخروطی  اباژور مجیک از جنس شبه کریستال طراحی شده  مدلی کلاسیک و جدید و اندازه متوسط اینکار 55 CM برای تمامی متراژ ها و میز های کنار سالنی بسیار مناسب و متناسب است.

اهمیت استفاده از آباژور مخروطی در دکوراسیون :

 استفاده از آباژور ها تنها به دلیل نورپردازی نیست بلکه در طراحی داخلی نیز نقشی اساسی دارند و این روز ها تنوع در طراحی و سبک و رنگ در ساخت و تولید آباژور ها باعث شده که شما عزیزان بتوانید به راحتی با آباژوری هم سبک و هم سلیقه خود محیط خانه، کار، کافه و.. را به راحتی دیزاین کنید.

آباژور مجیک مخروطی

 تنوع رنگهای شید آباژور رومیزی مدل مجیک مخروطی:

  شما میتوانید شید انتخابی خود را باب سلیقه دلخواه از بین رنگهای طلایی ,نقره ای, آنتیک ,کرم ,قهوه ای تیره , مشکی , سرمه ای ,قرمز ,خردلی و سفید انتخاب کنید .10 رنگ متنوع و خاص برای سلیقه های مختلف.

پارچه شید در جنس لمه شاین دار و یا مخمل است و کلاهک مخروطی

مشخصات پایه آباژور مجیک مخروطی:

پایه آباژور از جنس فلز به انداره 50 سانتی متر  در رنگهای, طلایی, زیتونی کروم یا همان استیل طراحی شده و مخروطی به شبیه کریستال جلوه ی خاصی به آباژور میدهد. طول سیم  آباژور 180  سانتی متر

 کاربرد آباژور مدل مجیک مخروطی 

این اباژور مناسب برای استفاده  رومیزی طراحی شده و برای کنار تخت,میز سالن, میزهای گوشه سالن و راهرو هتل ها و رستوران ها و دکوراسیون های کلاسیک مناسب است.

نحوه ارسال سفارش شما

ارسال به سراسر کشور  تهران و شهرستان ها

فروشگاه خانه شما برای ارسال سفارش شما در سطح شهر تهران پیک مخصوص دارد خرید بالای 1 میلیون رایگان است. و برای ارسال شهرستان با شرکت های پستی همکاری میکند.

 

 

 

مشخصات

ارتفاع
55 سانتی متر
طول سیم
180 سانتی متر
جنس شید
پارچه لمه گلس(شاین)، مخمل خارجی
ابعاد شید
قطر بالا: 25cm قطر پایین: 35 ارتفاع: 20
جنس پایه
فلزی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp