متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
تصویر آباژور ایستاده آرام مدل ML7013/3

آباژور ایستاده آرام مدل ML7013/3 lighting

آباژور ایستاده آرام مناسب برای فضای دکوری منزل با کیفیت چوب بسیار مناسب و زیبا.

(اختیاری)

وضعیت کالا: اتمام موجودی

آباژور ایستاده

   روشنایی یکی از مهمترین عناصر طراحی داخلی است، چرا که نور جوهره اصلی خانه است. بدون روشنایی مناسب، نمی توانید فضای اطرافتان را به درستی نشان دهید. 
   برای اضافه کردن نور به فضای خانه خود می توانید از آباژور استفاده کنید. راهکارهای مختلفی برای تامین نور مصنوعی وجود دارد که هر کدام از این راهکارها را می توان به صورت دائمی یا موقت استفاده کرد. آباژور رومیزی و آباژور ایستاده به دلیل قابلیت جابجایی، از مدل های پرکاربرد تامین نور در منازل هستند. 
  عموما آباژور ایستاده متوسط ارتفاعی بین 150 تا 160 سانتی متر دارد تا بتواند بالاتر از مبل ها در گوشه ای از خانه قرار بگیرد. این ارتفاع بسته به مکان آباژور می تواند بلندتر یا کوتاهتر باشد. این ارتفاع در نحوه پخش نور هم تاثیر بسزایی دارد. اگر آباژوری با ارتفاع و پخش نور بیشتری می خواهید مدل آباژور ایستاده رایکا انتخاب مناسبی برای شماست.
  آباژور ایستاده عموما به دلیل اینکه امکان جابجایی راحتی دارد، کاربرد مناسبی برای پر کردن نقاط کور دارد. این نوع از آباژور علاوه بر اینکه روشنایی مناسبی به محیط می دهد، با مدل و رنگ مناسبی می تواند هویت بخش منزلتان باشد و ارتباط معناداری را بین تمام وسایل برقرار کند. 
  آباژور ایستاده پایه چوبی یا پایه فلزی را می توانید هماهنگ با میز و مبل خود انتخاب کنید و طرح و رنگ کلاهک یا شید را متناسب با طیف رنگی موجود در فضا استفاده کنید. می توانید از یک رنگ مکمل برای شید آیاژور ایستاده استفاده کنید که موجب روح  بخشیدن به فضا می شود. 
  با طرح های مختلف و خاصی که در سایت خانه شما وجود دارد، میتوانید خانه تان را روشن نگه دارید. اگر خانه ای با دکوراسیون مدرن دارید، آباژور ایستاده با پایه فلزی می تواند انتخابی درخور برای شما باشد، اگر خانه تان را با وسایلی چوبی و کلاسیک پر کرده اید، آباژور پایه چوبی آرام، انتخاب های شما را تکمیل می کند. کلاهک و شید این آباژور از مخمل با کیفیت است و طرح های زیبا و متنوعی دارد که می تواند با انوع سلیقه ها تطبیق پیدا کند. اگر به آباژوری با پایه متفاوت احتیاج دارید می توانید از آباژور ایستاده رایکا با انواع مختلف پایه دیدن کنید و طرح مناسب محیط خود را انتخاب کنید. اگر محیط کوچکتری دارید می توانید از آباژور ایستاده رایکا با پایه های جمع شونده استفاده کنید. 
  اگر به نور ملایم و غیرمستقیم احتیاج دارید که نرمی و لطافت فضا را فراهم کند، آباژور ایستاده با شید های متنوع، انتخاب مناسبی است، اما اگر نور مستقیم تر و تیزتری احتیاج دارید، استفاده از شید را برای آباژور کنار بگذارید و راهکار دیگری اتخاذ کنید. سایه ای که آباژور ایستاده ایجاد می کند را در نظر بگیرید و متناسب با ارتفاع نور و سایه ها مکان مناسب قرارگیری را پیدا کنید.
   آباژور ایستاده را می توانید برای تمام فضاها استفاده کنید اما در انتخاب این آباژور برای اتاق کودک و محیط های پر رفت و آمد دقت کنید. 
  با توجه به بودجه ای که در نظر گرفتید می توانید از آباژورهای خانه شما دیدن کنید و علاوه بر طرح و رنگ دلخواه، بهترین کیفیت را با قیمت مورد نظرتان به دست آورید. 

مشخصات

نوع
آباژور ساده
جنس بدنه
چوبی
تعداد سرپیچ
1
مناسب برای
فضاهای داخلی , فضاهای بیرونی , اتاق خواب , آشپزخانه , هال و پذیرایی , راهرو , اتاق کودک
طول،عرض،ارتفاع
ارتفاع 150 سانتیمتر/ قطر پایه 30 سانتیمتر / قطر شید 45 سانتیمتر
سایر توضیحات
این کالا از سری تولیدات با کیفیت ایرانی بوده که کیفیت ساخت آن تضمینی برای عملکرد مناسب آن است.
whatsapp