گياه مصنوعي بوته ليمونيوم

گياه مصنوعي بوته ليمونيوم

گياه مصنوعي بوته ليمونيوم از جنس پلی اتیلن مقاوم و پارچه با پایداری رنگ مقابل نور خورشید برای تزیین فضاهای مسکونی ، اداری و تجاری ، آکواریوم، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، نمای ساختمان مناسب می باشد. قابل سفارش در پنج رنگ شکوفه جذاب...

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 14021
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳۲۰,۰۰۰ تومان
حداقل تعداد سفارش این کالا 5 می باشد.

این محصول به ارتفاع 40 سانتی متر با برگ هایی زیبا و ساقه ضخیم و استوار ظاهری بسیار طبیعی به آن می بخشد.
شما میتوانید با استفاده از چند دسته از این بوته ها فضای سبزی مصنوعی و جذاب بدون نیاز به آبیاری، هرس و... به فضای خود اضافه کنید.

گياه مصنوعي بوته ليمونيوم از جنس پلی اتیلن مقاوم  و پارچه با پایداری رنگ مقابل نور خورشید برای تزیین فضاهای مسکونی ، اداری و تجاری ، آکواریوم، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، نمای ساختمان مناسب می باشد. قابل سفارش در پنج رنگ شکوفه جذاب....

نظافت و نگهداری

نظافت و شست و شوی گیاهان مصنوعی بسیار آسان است و غبار نشَسته بر روی آنها را می توان با فشار باد دستگاه های دمَنده و گردگیرهای پَر یا نخی تمیز نمود. شستشوی گیاهان مصنوعی توسط آب و مواد شوینده نیز با رعایت نکات اصولی مقدور می باشد. نظافت این مدل به دلیل داشتن بافت انبوه برگ های خمیده، به دقت و توجه بیشتری نیاز دارد.
دور نگهداشتن اجسام داغ و آتش از گیاهان مصنوعی نیز یکی از مهم ترین اصول مراقبتی به شمار می رود.

مشخصات

طول
40 سانتی متر
جنس
پلی اتیلن مقاوم (100% مواد نو) و پارچه
قابلیت شست و شو
دارد
مناسب برای
دارد آکواریوم، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، نمای ساختمان، سالن پذیرایی، سالن اداری، (محیط داخل و خارج ساختمان)
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp