کنسول مدرن

کنسول مدرن Consol

کنسول مدرن با طراحی منحصر به فرد و رنگبندی بسیار شیک مناسب برای تمای دکوراسیون ها با ابعاد 120*80*40 سانتیمتر میباشد.
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 80 سانتی متر
طول : 120 سانتی متر
عرض : 40 سانتی متر
وزن : 49 کیلوگرم
جنس بدنه : نئوپان با روکش ملامینه درجه یک
سایر توضیحات : قابل سفارش با بدنه ام دی اف

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 2426958
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۵۳۰,۰۰۰ تومان

کنسول مدرن

در این مطلب قصد داریم شما زیبا جویان عزیز را با کنسول مدرن آشنا نماییم. کنسول ها یکی از اجزای دکوراسیون داخلی محسوب میشوند که در چند سال اخیر بسیار ترند شده و مورد استفاده قرار گرفته اند؛ از همین رو برای پاسخگویی به انواع نیاز ها، مدل های مختلفی از این محصولات به تولید می رسند.

یکی از این مدل های جذاب، کنسول مدرن است که همانطور که از نامش پیداست برای تطبیق با دکوراسیون های امروزی و مدرن یک انتخاب عالی به شمار می رود. حال در ادامه برخی از ویژگی های دیگر این محصول خاص را بازگو کرده ایم که مطالعه آنها موجب می شود یک خرید مطمئن را برای خود رغم بزنید.

ویژگی های کنسول مدرن

برخی از ویژگی های مهم این کنسول که خریداران در خرید بیشتر به آنها توجه می کنند عبارت اند از:

زیبایی کنسول

کنسول مدرن همانگونه که در تصویر نیز مشاهده می کنید از این ویژگی برخوردار بوده و طراحی آن به گونه ای هست که حین سادگی بسیار جذاب به نظر می رسد.

جنس کنسول مدرن

پس از اینکه مشتری طراحی محصول را پسند کرد، سوال بعدی در رابطه با جنس محصول مطرح می شود؛ مثلا جنس این کنسول چیست؟ کیفیت کار چگونه است؟ و غیره

کنسول مدن

در رابطه با جنس کنسول مورد بحث، گفتنیست که جنس بدنه آن از نئوپان با روکش ملامینه درجه یک می باشد که بنا به در خواست مشتریان قابلیت ساخت به صورت تمام ام دی اف را نیز دارا است. این موضوع و قابلیت سفارشی سازی جنس یک نقطه قوت عالی برای هر محصولی به شمار می رود.

رنگبندی متنوع و تطبیق پذیری با انواع دکوراسیون ها

همه ما در اضاف کردن یک عنصر جدید به منزل، به هماهنگی آن سایر اجزا توجه می کنیم. با خرید کنسول مدرن دیگر نیاز نیست که نگران این مورد باشید. چون این مدل با همه انواع دکوراسیون ها چه مدرن و چه کلاسیک (به دلیل چوبی بودن) می تواند هماهنگ شود.

رنگ بندی متنوع آن نیز موجب شده شما خریداران عزیز به راحتی بتوانید رنگ آن را با رنگ سایر عناصر منزل خود ست کنید.

ابعاد و وزن

ابعاد این محصول مدرن 120*80*40 سانتیمتر میباشد و وزن آن نیز 49 کیلوگرم است. این ابعاد مناسب، باعث آسانی جابه جایی کنسول شده و کارایی آن را افزایش می دهد.

جادار بودن

این محصول دارای 3 درب و 3 کشو است که شما می توانید برخی از وسایل خود را در آن جای دهید. مچنین روی کنسول نیز مناسب جای گذاری آینده و سایر وسای دکوری است.

خرید

برای خرید این کنسول مدرن جذاب همین حالا با کمک مشاوران ما سفارش خود را ثبت کنید. سفارش شما در کمترین زمان ممکن دردرب منزل به شما تحویل داده خواهد شد. سایت خانه شما همیشه درصدد است تا بهترین ها را برای خانه های شما فراهم آورد.

مشخصات

ارتفاع
80 سانتیمتر
عرض
40 سانتیمتر
طول
120 سانتیمتر
وزن
49 کیلوگرم
سایر توضیحات
قابل سفارش با چوب ام دی اف
جنس بدنه
ملامینه
رنگ
دارای رنگبندی متنوع
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp