چراغ ديواري مدل KW04

چراغ ديواری مدل KW04 Wall lights

چراغ دیواری مدل KW04 با بدنه فلزی تمام اجزای آن دست ساز می باشد و بدنه آن آبکاری طلایی است.
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : فلز
جنس رویه: آبکاری طلایی و PVD
ابعاد : 27*27 سانتیمتر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: KW-04
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان

چراغ دیواری مدل KW04

اگر به دنبال راهکاری موثر و کاربردی برای نورپردازی محیط خود هستید استفاده از چراغ دیواری مدل KW04 گزینه ای مناسب و کاربردی به شمار می آید چرا که در عین زیبایی بسیاری که برای محیط شما به ارمغان می آوردمی توان نور محیط شما را به بهترین شکل ممکن تامین کند.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با چراغ دیواری مدل KW04 با شما دوستان عزیز در میان بگذاریم که شناخت بهتری را از این محصول به دست بیاورید.

چراغ دیواری با توجه به نورپردازی مناسبی که دارد در مقایسه با دیگر روشنایی های قدیمی رواج بالایی پیدا کرده است و شما کاربران عزیز می توانید با صرف هزینه ای مناسب این محصول کاربردی را با کیفیتی باورنکردنی از فروشگاه اینترنتی خانه شما خریداری نمایید.

مدل های متنوعی از چراغ دیواری در بازار وجود دارند که هر کدام از آن ها مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و در میان آن چراغ دیوای مدل KW04 با توجه به ابعاد مناسب وظاهر شیکی که دارد توانسته است نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و فروش بالایی را در بازار از آن خود نماید.

چراغ دیواری فلزی ابکاری شده

از مهم ترین نکاتی که بهتر است در ارتباط با این محصول بدانید این است که تمام متریال های به کار رفته در این محصول از فلز درجه یک تولید شده است و برای آن که زیبایی و چشم نوازی بسیاری را برای محیط شما به ارمغان بیاورد برای آن از رنگ آبکاری طلایی استفاده شده است به همین دلیل هماهنگی بسیاری با دیگر المان های موجود در منزل شما دارد.

شما کاربران عزیز که قصد خرید چراغ دیواری با کارایی بالا و زیبایی منحصر به فرد دارید می توانید چراغ دیواری KW04 را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی خانه شما خریداری نمایید.

لازم به ذکر است تمامی اجزای به کار رفته برای تولید این محصول دست ساز است و شاید دلیل زیبایی بالای آن نیز همین امر باشد.

مشخصات فنی چراغ دیواری KWO4

ابعاد این محصول 27*27 سانتی متر بوده که موجب می شود فضای چندانی را از محیط شما اشغال نکند.

فلز به کار رفته برای تولید این محصول کیفیت و مقاومت بسیاری دارد از این رو می توان گفت که چراغ دیواری فوق طول عمر بالایی دارد.

شما می توانید این محصول برای اتاق خواب، هال و پذیرایی، رستوران، کافی شاپ یا هرفضایی یا سبک مدرن استفاده کنید.

جهت خرید و اطلاع از قیمت چراغ دیواری KW04 می توانید به فروشگاه اینترنتی خانه شما مراجعه نمایید.

 

مشخصات

جنس بدنه
فلزی
ابعاد
27*27 سانتیمتر
رنگ پایه
آبکاری PVD طلایی
مناسب برای
اتاق خواب , آشپزخانه , هال و پذیرایی , فضاهای داخلی , راهرو , اتاق کودک ، کافی شاپ و رستوران
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp