چراغ دیواری مجیک CLB

چراغ دیواری مجیک light

چراغ دیواری مجیک با رنگبندی متنوع مناسب برای فضای داخلی و فضای خارجی.
______
مشخصات فنی :
ابعاد : 20*10*30 سانتی متر
جنس بدنه : فلزی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: CLB
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان

چراغ دیواری مجیک

چراغ دیواری مجیک از جمله تجهیزات روشنایی است که می تواند تاثیربسیار زیادی در دکوراسیون منزل شما داشته باشد، اگر جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید زیبایی بسیاری را برای محیط داخلی منزل خود به وجود بیاورید به شما دوستان عزیز توصیه می کنم این محصول کاربردی را خریداری نمایید و از جلوه زیبایی که برای منزل شما به همراه دارد نهایت لذت را ببرید.

شما کاربران عزیز می توانید برای خرید چراغ دیواری مجیک به فروشگاه اینترنتی خانه شما مراجعه نمایید و این محصول کاربردی را با ضمانت کیفیت و قیمتی مناسب و به صرفه خریداری نمایید و نگرانی بابت کیفیت محصول خریداری شده نداشته باشید.

چراغ دیواری مجیک که در فروشگاه خانه شما به فروش می رسد دارای بدنه فلزی است و رنگ بندی متنوعی دارد و شما کاربران عزیز می توانید با توجه سلیقه خود این محصول را برای اتاق خواب، هال و پذیرایی، کافی شاپ، رستوران و حتی آشپزخانه خریداری نمایید و لازم است که بدانید استفاده از این محصول هیچگونه محدودیتی ندارد و شما با توجه به نیازی که دارید استفاده کنید.

چراغ دیواری مدل مجیک

لازم به ذکر است که استفاده از چراغ دیواری مجیک این روزها به یکی از مجبوب ترین و در عین حال کاربردی ترین محصولات روشنایی تبدیل شده است و همان طور که از نام آن پیدا است قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد و این امر سبب می شود که فضایی را از محیط شما اشغال نکند بنابراین برای محیط هایی که با محدودیت فضا مواجه هستند انتخاب مناسبی به شمار می آید.
بهتر است در زمان نصب چراغ دیواری مجیک به ارتفاع نصب این تجهیزات توجه بسیاری داشته باشید در غیر این صورت می تواند تاثیر منفی در نورپردازی داشته باشد و نتیجه طراحی را ضعیف تر می کند به طور کلی برای نصب چراغ دیواری یک استاندارد کلی وجود دارد و بهتر است این محصولات 170 الی 152 سانتی متر از سطح زمین فاصله داشته باشند که بتوانند نور مورد نیاز را برای محیط شما تامین نمایند.

شما کاربران عزیز برای خرید چراغ دیواری مجیک کافی است به فروشگاه اینترنتی خانه شما مراجعه نمایید و محصول مورد نیاز خود را انتخاب کرده و آن ها را با صرف هزینه ای مناسب خریداری نمایید.

چراغ دیواری شید دار مجیک

مشخصات فنی چراغ دیواری مجیک

وزن چراغ دیواری 1 کیلوگرم می باشد که می توان به راحتی آن را بر روی دیوار نصب کرد بدون آن که سنگینی را برای دیوار به همراه داشته باشد.

بدنه این محصول کاربردی از فلز مرغوب است که به راحتی زنگ نمی زند و طول عمر بالایی دارد.

ارتفاع: 30 سانتی متر

ابعاد 20*10*30

همان طور که در سطرهای بالا اشاره کردیم شما دوستان عزیز می توانید این محصول را بدون محدودیت برای آشپزخانه، اتاق خواب، هال و پذیرایی و غیره استفاده کنید و از زیبایی چشم نواز آن نهایت لذت را برد.

مشخصات

وزن
1 کیلوگرم
جنس بدنه
فلزی
ارتفاع
30 سانتی متر
ابعاد
20*10*30 سانتی متر
مناسب برای
اتاق خواب , آشپزخانه , هال و پذیرایی , فضاهای داخلی , راهرو , اتاق کودک ، کافی شاپ و رستوران
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp