چراغ ديواري مدل KW03

چراغ دیواری فلزی طلایی Wall lights

چراغ دیواری فلزی طلایی بدنه محصول از جنس فلز و تمام اجزای آن دست ساز است، رنگ رويه چراغ آبكاری طلایی و PVD ميباشد.
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : فلز
جنس رویه: آبکاری طلایی و PVD
ابعاد : 27*27 سانتی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: KW-03
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان

چراغ دیواری فلزی طلایی

چراغ دیواری فلزی طلایی، یکی دیگر از محصولات پرفروش در فروشگاه اینترنتی خانه شما به شمار می آید که ظاهری زیبا و طراحی منحصر به فرد دارد و برای افرادی که به دنبال تجهیزات زیبا و کاربردی هستند که با کمک آن زیبایی بسیاری را برای محیط خود به ارمغان بیاورند گزینه ای مناسب و ایده ال به شمار می آید.

برای ساخت این محصول زیبا و کاربردی از فلز درجه یک استفاده شده است و با آبکاری طلایی جلا و زیبایی بسیاری را برای آن به ارنغان آورده اند که می تواند به شکلی مناسب نیاز شما را به این تجهیزات کاربردی برآورده سازی.

ای محصولات ساختار محکم و مقاومت بالایی دارد و همین امر منجر شده است که فروش آن در مقایسه با دیگر مدل های چراغ دیواری که در فروشگاه خانه شما به فروش می رسد بیشتر باشد.

از بارزترین ویژگی چراغ دیواری فلزی طلایی می توان به نورپردازی مناسب آن اشاره کرد که می تواند به بهترین شکل ممکن نور محیط کاری یا زندگی شما را تامین نماید و آرامش و زیبایی بسیاری را برای محیط شما به ارمغان بیاورد.

چراغ دیواری فلزی طلایی

این محصول با توجه به ظاهر ساده و زیبایی که دارد گزینه ای مناسب برای دکوراسیون های مدرن به شمار می آید. ویژگی و مشخصات فنی که این محصول کاربردی دارد سبب شده است که این روزها جز پرفروش ترین و پرطرفدار ترین چراغ های تزئینی در بازار به شمار آید.

شما کاربران عزیز می توانید علاوه بر محصول فوق دیگر مدل های چراغ دیواری را در فروشگاه اینترنتی خانه شما مشاهده کنید و با توجه به نیاز و دکوراسیون محیط خود محصول فوق را با قیمتی مناسب و به صرفه خریداری نمایید.

چراغ دیواری فلزی طلایی با توجه به ساختار منحصر به فردی که دارد برای شما این امکان را به وجود آورده است که از آن در تمامی قسمت های ساختمان استفاده کنید و محدودتی در این باره نداشته باشید از این رو می توان گفت گزینه ای مناسب برای اتاق خواب، هال و پذیرایی، کافی شاپ، رستوران و غیره باشد.

مشخصات فنی چراغ دیواری فلزی طلایی

همان طور که از نام این محصول مشخص است در روند تولید این محصول زیبا و کاربردی از فلز درجه یک استفاده شده است و برای آن که هماهنگی بسیاری با دکوراسیون های مختلف داشته باشد آن را با آبکاری طلایی پوشش داده اند.

  • جنس بدنه: فلز درجه یک
  • جنس رویه : آبکاری طلایی و PVD
  • این محصول با ابعاد 27*27 سانتی متر می تواند به بهترین شکل ممکن نور مورد نظر را برای محیط شما تامین نماید.

شما کاربران عزیز، جهت اطلاع از این محصول می توانید به فروشگاه اینترنتی خانه شما مراجعه کنید و اطلاعات لازم را در این باره به دست بیاورید.

مشخصات

جنس بدنه
فلزی
ابعاد
27*27 سانتیمتر
رنگ پایه
آبکاری PVD طلایی
مناسب برای
اتاق خواب , آشپزخانه , هال و پذیرایی , فضاهای داخلی , راهرو , اتاق کودک ، کافی شاپ و رستوران
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp