چراغ اتاق کودک مدل مک کویین

چراغ اتاق کودک مدل مک کویین kids light

چراغ اتاق کودک مدل مک کویین مناسب برای اتاق کودکان با جنس بدنه چوبی و ابعاد 35*35*40 سانتیمتر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: K803
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۰۰۷,۰۰۰ تومان

لوستر اتاق کودک مدل مک کویین کارتونی و فانتزی اتاق کودک:

دنیای کودکان دنیای رنگهاست.هیچ چیز به اندازه لوستر رنگارنگ آن هم با رنگهای شارپ نمی تواند توجه کودکان را به خود جلب کند.
در دنیای امروز که بزرگسالان به پیروی از مدهای دکوراسیون در بیشتر فضاهای منزل از رنگهای سرد و خنثی استفاده میکنند. این حق مسلم کودکان دلبندمان است، که حداقل در محدوده اتاق خودشان فضایی رنگارنگ و جذاب داشته باشند که با آن همه شور و هیجان و شادی و نشاط کودکی همخوانی داشته باشد و صد البته که دیدن رنگها بر روی روحیه و شادابیشان تاثیری انکار ناپذیر دارد.
بدین منظور ما در فروشگاه اینترنتی خانه شما بر آن شدیم تا با جمع آوری مجموعه کاملی از طرحهای شخصیتهای کارتونی که مسلما هرکدام در دنیای کودکان جایگاه منحصر بفردی دارند. انتخاب را برای شما عزیزان آسان نموده و با کیفیت ترین لوسترهای سقفی چوبی با طرح ها و رنگهای شاد را با حذف واسطه به قیمت تولیدی ارائه دهیم.
لوستر سقفی طرح مک کوئین با دارا بودن طراحی جذاب و منحصربفرد و رنگهای شاد توجه هر کودکی بخصوص پسربچه ها،که بدون شک همگی عاشق کاراکتر مک کوئین  هستند را به خود جلب میکند.

لوستر مک کویین با کیفیت بالا و ضخامت مناسب ،چوب بکار رفته و طراحی زیبا باداشتن دوشعله این امکان را فراهم میکند تا برای اتاقهایی با ابعاد کوچک تا بزرگ نور دهی مناسبی داشته باشید.
این لوستر زیبا و هیجان انگیز دوطرفه بوده و از هر دوجهت طرح زیبا و جذابش زینت بخش اتاق دلبندتان خواهد بود.

مشخصات

ابعاد
35*35*40 سانتیمتر
جنس بدنه
چوب
تعداد سرپیچ
1 عدد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp