متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
میز تلویزیون مشکی وکیوم کره ای

میز تلویزیون مشکی وکیوم کره ای 420

میز تلویزیون مشکی وکیوم کره ای با روکش MDF ترک به طول 140 سانتی‌متر دارای دو عدد کشو مگنتی جادار می‌باشد ارتفاع این میز 49 سانتی‌متر و عرض آن 40 سانتی‌متر است.

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: D420
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان

میز تلویزیون مشکی وکیوم کره ای با روکش MDF ترک به طول 140 سانتی‌متر دارای دو عدد کشو مگنتی جادار می‌باشد ارتفاع این میز 49 سانتی‌متر و عرض آن 40 سانتی‌متر است میز تلویزیون امروزه به عنوان یکی از عناصر مهم و حیاتی در دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی تبدیل شده است که تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت دکوراسیون این قسمت‌های منزل دارد.

بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب میز تلویزیون حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

اگر سبک دکوراسیون شما با مبل‌های راحتی مدرن است بهترین کار استفاده از یک میز تلویزیون چوبی با تم رنگی سفید است.

طول میز تلویزیون سفید صحرایی 140 سانتی‌متر و عرض آن 45 سانتی‌متر است.

ارتفاع بسیار مناسب پایه‌ها این مهم را برای شما فراهم کرده است که روند نظافت اتاق نشیمن خود را ساده‌تر از هر زمان دیگری به انجام برسانید.

میز تلویزیون مشکی وکیوم

شرکت تولیدی بازرگانی با بیش از یک دهه فعالیت خود را در زمینه‌ی میزهای متنوع تلویزیون آغاز نموده و در این عرصه با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و آموزش و به کارگیری 250 نفر نیروی متخصص توانسته است به عنوان یک تولیدکننده بزرگ و معتبر در این زمینه شناخته و مطرح گردد.

شما عزیزان میتوانید به راحتی در سایت خانه شما , میزتلویزیون مناسب برای سالن نشیمن خود را به قیمت کارخانه‌ی تولیدی خریداری نمایید و رنگ دلخواه خود را سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن همکاران ما کالای مورد نظر را درب منزل تحویل دهند.

مشخصات

جنس بدنه
MDF ترک
طول
140 سانتی‌متر
عمق
40 سانتی‌متر
ارتفاع
50 سانتی‌متر
تعداد کشو
دو عدد
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
سایر توضیحات
قابلیت تغییر سایز ندارد
whatsapp