مجسمه دکوری راپینو

مجسمه دکوری راپینو

مجسمه دکوری راپینو از جنس پلی استر با ارتفاع 34 سانتیمتر در رنگ های مختلف

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 223
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۷۵۷,۰۰۰ تومان

مجسمه دکوری چهره راپینو به عنوان لوازم جانبی مدرن دارای طراحی بسیار انتزاعی است. این تندیس جذابیت ناشناسی را از طرف بیننده ارائه می دهد و بیشتر از هر نوع دکوراسیون منزل  مخاطبان بیشتری را به خود جذب می کند.

فضای قابل استفاده ، قفسه ، قفسه کتاب ، میز ، رومیزی ، قاب چوبی ، پنجره ، ایوان. برای تقویت فضای هنری محیط، می تواند در مطب ، اتاق نشیمن ، پیشخوان ، اتاق مطالعه ، دفتر یا شرکت قرار گیرد.

هدیه ی ایده عالی برای دوستان ، اعضای خانواده و مجموعه های هنری ، برای جشن روز ولنتاین ، خانه داری ، سالگرد ، تولد ، نامزدی یا هر لحظه خاص و با ارزش در زندگی است.

این مجسمه کوچک و سبک  به گونه ای است که می توانید تقریباً در هر مکانی در خانه یا محل کار خود قرار دهید. به سادگی مجسمه را تنظیم کنید ، و همه شما آماده ی نمایش زیبایی ،در هر قسمت از مبلمان ، از قهوه یا میز انتهایی ، تا قفسه کتاب یا میز اداری هستید.
این مجسمه مدرن از یک طراحی انتزاعی لذت بخش برخوردار است. 
[مواد بادوام]. این تزیینات ساخته شده از پلی استر با کیفیت بالا ، این مجسمه های چشم نواز ،  و ماندگار برای مدت طولانی است.

مجسمه چهره

 

 

 

 

مشخصات

ارتفاع
34 cm
عرض
10 cm
طول
15 cm
جنس بدنه
پلی استر
مناسب برای
دکوری خانه و کافی شاپ
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp