مبل شنی موج

مبل شنی موج happy chair

مبل شنی موج یکنفره طبی روکش پارچه مخملی از نوع درجه یک ترک و شن های گرانولی ضد حساسیت مناسب برای شما عزیزان که میخواهید از لحظات استراحت خود بیشترین لذت را ببرید.
______
مشخصات فنی:
جنس روکش : پارچه مخملی و قابل شستشو
ابعاد : 90 * 90 * 130
مناسب برای : فضای داخلی و خارجی
سایر: ضمانت یکساله

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: happy chair07
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۴۶۰,۰۰۰ تومان

مبل شنی موج تکنفره

مبل شنی موج یکنفره، یکی از طبی ترین مبلمان راحتی به شمار می آید. به دلیل راحتی و انعطاف پذیری و همینطور طراحی فرم طبی آن، می تواند برای افرادی که مشکلات عضلانی و استخوانی دارند و به طور روزانه و دائمی استفاده می کنند مناسب باشد. داشتن رویه ای با جنس عالی در صورت استفاده مکرر دارای دوام بالا می باشد. شکل متفاوت و ظاهر جذاب این محصول سبب شده تا بتوان از آن در انواع دکوراسیون های فانتزی و مدرن استفاده نمود. توجه داشته باشید که این مدل از مبل شنی با قیمت تولیدی در سایت خانه شما عرضه میشود.

مبل شنی موج

بررسی ویژگی های مبل شنی موج یکنفره

مبل تک نفره موج، از متریال بسیار نرم، منعطف و شکل پذیر تولید شده که به شما این امکان را می دهد، در واقع دانه های گرانول (یونولیت) بکار رفته در آن قابلیت ضد تعریق و بو دارند از این رو حتی پس از نشستن های طولانی مدت نیز مجددا به حالت اولیه خود باز می گردد.

از مهمترین ویژگی های این محصول که می توان به آن اشاره کرد: جنس رویه (پارچه مخملی) قابل شست و شو آن می باشد که در صورت لک شدن و کثیف شدن بدنه می توانید،آن را به راحتی داخل لباسشویی شست و شو دهید.

تحمل وزن مبل شنی طبی موج تا 120 کیلوگرم می باشد.

در کناره دیواره مبل شنی جیب بزرگ با دوخت محکم تعبیه شده است که میتوانید در هنگام استراحت گوشی کنترل تلویزیون و یا کتاب در جیب قرار بدهید بون اینکه از روی مبل برخیزید.

از این مبل تک نفره در بخش های مختلف از محیط های کاری یا مسکونی استفاده می شود.

خرید مبل تک نفره هپی چیر موج

جذابیت طراحی طبی این مبل شنی متفاوت تر از مدل های قدیمی می باشد؛ و در نگاه اول توجه مشتریان را به خود جلب میکند. محصولی متفاوت و فوق العاده با کیفیت در دوخت و پارچه که در رنگبندی متنوع به بازار عرضه می شوند.برای مشاهده نمونه های مختلف از این محصول می توانید به وب سایت خانه شما مراجعه نمایید.

نحوه ارسال

ارسال تمامی محصولات خانه شما به سراسر کشور از طریق باربری و شرکت های پستی مقدور می باشد.

ارسال این کالا با توجه به سقف خرید در مناطق 22 گانه شهر تهران رایگان می باشد.

 

مشخصات

ارتفاع
90سانتیمتر
طول
130سانتیمتر
عرض
90سانتیمتر
وزن
تقریبا 8 کیلوگرم
نوع
پر شده از فیبر فوق سبک بدون ایجاد حساسیت
مناسب برای
فضای داخلی و خارجی
جنس رویه
پارچه مخملی
سایر توضیحات
انعطاف پذیر قابلیت تعویض پوسته 1 سال گارانتی حجم داخلی 220 لیتر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp