مبل شنی مشکی تک نفره

مبل شنی هپی چیر مشکی happy chair

مبل شنی هپی چیر مشکی با روکش چرم مصنوعی ترک با قابلیت شست و شو در ابعاد 90 در 90 در 110 سانتیمتر مناسب فضای داخلی و خارجی
______
مشخصات فنی:
جنس روکش : چرم مصنوعی ترک و قابل سفارش با پارچه
ابعاد : 90 * 90 * 110
مناسب برای : فضای داخلی و خارجی
سایر: قابل شست و شو

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: کد 2
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۸۲۵,۰۰۰ تومان ۱%
۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

مبل شنی هپی چیر مشکی

مبل شنی هپی چیر مشکی یکی ازانواع مبلمان راحتی است که شما می‌توانید بعد از یک روز کاری و خستگی زیاد، از استراحت روی آن لذت ببرید؛ بدون اینکه ذره‌ای احساس ناراحتی کنید. ظاهر شیک و همچنین رنگ خاص این محصول، آن را برای استفاده در تمامی فضاها مناسب کرده است. شما می‌توانید این مبل شنی مشکی‌رنگ را با انواع دکوراسیون‌ها ست کرده و ظاهری جذاب به محیط ببخشید.

با این مقدمه کلی درباره مبل شنی مشکی، حال می‌خواهیم در ادامه به بررسی ویژگی‌های بیشتری از این محصول بپردازیم. شک نکنید که با خواندن این مطالب و آشنایی با مزایای مبل‌های شنی، شما برای خرید این مبل راحتی و فوق‌العاده، ترغیب خواهید شد.

ویژگی‌های مبل شنی هپی چیر مشکی

یکی از ویژگی‌های اصلی مبل هپی چیر مشکی، انعطاف‌پذیری زیاد آن است؛ دلیل نام‌گذاری آن به مبل شنی نیز دقیقاً این مورد می‌باشد؛ چون همچون شن، وقتی فرد روی آن می‌نشیند، به طرف پایین حرکت کرده و شکل بدن را به خود می‌گیرد. این ویژگی‌ها باعث شده‌اند که این نوع مبل طرفداران خاصی پیدا کند.

این کالا ظاهر بسیار ساده‌ای داشته و در طراحی آن هیچ پیچیدگی خاصی استفاده نشده است. این مدل طراحی ساده موجب شده شما بتوانید این مبل را به‌راحتی در گوشه و کنار انواع مختلف سبک‌های دکوراسیون از جمله سبک‌های مدرن و فانتزی قرار دهید.

مبل شنی گلابی پارچه ای

قابل ذکر است که داخل مبل‌های شنی از گرانول پر شده است که علاوه‌بر خاصیت نرمی و انعطاف‌پذیری، قابلیت ضد تعریق و بو نیز دارد. این موضوع علاوه بر اینکه باعث  کثیف نشدن و  بوی بد نگرفتن مبل برای طولانی‌مدت میشود، موجب می‌شود مبل شنی مجدداً بعد از نشستن‌های طولانی نیز به شکل اولیه خود بازگردد.
جنس رویه مبل شنی هپی چیر مشکی

درباره جنس رویه مبل شنی گفتنی است جنس‌های مختلفی از پارچه‌ها در تولید آن استفاده شده‌اند. بسته به این پارچه‌ها و میزان مقاومت آن‌ها، قیمت مبل‌ها نیز تغییر می‌کند. البته ناگفته نماند که روکش چرم مصنوعی نیز در تولید رویه این مبل‌ها به کار گرفته می‌شود که بسیار مقاوم و بادوام است.

اگر برای خرید این محصول، نوع مشکی آن را  با پارچه چرمی انتخاب کنید، به‌راحتی می‌توانید از آن‌ها در محیط‌های باز نیز استفاده کنید. چون لک‌های روی آن به‌راحتی معلوم نشده و در صورت کثیفی نیز به‌راحتی قابل شستن است. اصلاً نگران تغییر رنگ این محصول نیز در اثر شست و شوی زیاد نباشید، زیرا چرم به کار رفته در ساخت آن دوام بالایی داشته و زود دچار تغییر رنگ نمی‌شود.

خرید مبل شنی هپی چیر مشکی

این محصول جذاب با این ویژگی‌های بی‌نظیر می‌تواند انتخاب هر مشتری باشد. شما نیز اگر یک‌بار روی آن بنشنید بی‌شک بدون هیچ تعللی به خرید آن اقدام می‌کنید. همچنین استقبال زیاد از مبل‌های شنی در بازار باعث شده است که این محصول در برندها و رنگ‌های متنوع به بازار عرضه شود. شما می‌توانید برای مشاهده نمونه‌های مختلف مبل‌های شنی هپی چیر به وب‌سایت خانه شما مراجعه کرده و پس از بررسی ویژگی‌های این محصولات، سفارش خود را جهت خرید ثبت کنید.

مشخصات

ابعاد
90 در 90 در 110 سانتیمتر
جنس بدنه
روکش چرم مصنوعی ترک با قابلیت شست و شو
نوع
پر شده از فیبر فوق سبک بدون ایجاد حساسیت
مناسب برای
فضای داخلی و خارجی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp