تصویر لوستر انگری برد دو قلو

لوستر انگری برد دو قلو kids light

لوستر انگری برد دو قلو با بدنه چوبی و 2 شعله

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 522761
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۰۰۷,۰۰۰ تومان

آویز انگری برد مناسب اتاق دختربچه و پسربچه‌های نازنین

سرزمین های رنگارنگ و جذاب کودکان و همچنین بازی های جذابی که برای آنها طراحی شده نه تنها باعث جذب کودکان بلکه باعث جذب بزرگسالان نیز میشود.
انگری بردز یا پرندگان خشمگین، نام یک بازی بسیار معروف است که در دوره ای به شدت سر و صدا به راه انداخت این بازی پس از مدت محدودی به سرعت توانست رکورد دانلود را میان بازی‌های دیگر بزند. 
استقبال از این بازی به اندازه‌ای بود که پس از مدت محدودی عروسک‌ها و اشیایی با طرح انگری بردز بازار را پر کرد و این برند به یکی از معروف‌ترین برندهای دنیا تبدیل شد و در همه‌ی کشورهای دنیا انگری بردز به یک اندازه رشد کرد و حال همه‌‌ی جهانیان با این آیکون آشنا هستند.
 انگری بردز طراحی‌‌اش را بر مبنای کاراکترهای کمدی قرار داده است، شخصیت‌‌های پرندگان خشمگین شباهتی به پرنده‌‌ی واقعی ندارند و با دیدن این شخصیت ها ناخداگاه لبخند به صورت شما میاد و یکی از دلایل اصلی محبوبیت این بازی همین شخصیت های با نمک هستند.
تیم خانه شما همراه سعی در انتخاب و ارائه بهترینها برای لوازم و اکسسوری های جذاب و خاص برای  منزل شما بوده و هست از این رو لوستر انگری برد در دسته کالاهای لوستر اتاق کودک و فانتزی برای کودکانی که به این بازی و شخصیت های با مزه این بازی علاقه دارند با رنگ های هیجان انگیز با 2 شعله طراحی شده که علاوه بر تامین روشنایی مناسب اتاق کودک شما به عنوان یک المان تزیینی نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

مشخصات

جنس بدنه
چوب
تعداد سرپیچ
2 عدد
ابعاد
20*35*45 سانتی متر
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp