لوستر مدرن

لوسترسقفی مدرن مربع دو طبقه ماد ابعاد 3050 Chandelier

لوسترسقفی مدرن مربع SMD با ابعاد 50 و 30 سانتیمتر، در نورهای زرد و سفید موجود می‌باشد.

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: M205M
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان

لوستر سقفی تقریباً به هر اتاق خانه، سبک و نقطه کانونی تزئینی می بخشند. روندهای اخیر طراحی نورپردازی بر محل لوسترها در بسیاری از فضاهای خانه تمرکز کرده است. لوستر سقفی به طور سنتی در اتاق ناهار خوری مورد استفاده قرار می گرفتند ، اما امروزه به طور معمول در اتاق های نشیمن و راهروها استفاده می‌شود.

لوستر سقفی مدرن از جنس فلز و پلکسی ساخته می‌شود. که این امر از  نظر وزن باعث سبکی محصول و از نظر ظاهری زیبایی مدرن را برای شما به ارمغان میاورد. امروزه استفاده از لوستر اس ام دی باعث ایجاد سبک جدید در چیدمان خانه ها شده است.

 از مزیت های دیگر لوستر ال ای دی مصرف کم برق همراه با نوردهی زیاد می‌باشد. لوستر ال ای دی جدید براساس وات اندازه گیری نمی‌شوند و از واحد روشنایی به اسم لومن استفاده می‌کنند. بطور مثال لامپ 60 وات استاندارد حدود 900 لومن  و لامپ 100 وات حدود 1600 لومن می‌باشد. 

مشخصات

ابعاد
30-50 سانتیمتر
نوع
آویز سقفی , رومیزی , لوستر , سقفی , آویز
جنس بدنه
آلمینیوم
سایر توضیحات
با قابلیت تعویض LED و تنظیم ارتفاع
مناسب برای
فضاهای داخلی , اتاق خواب , آشپزخانه , هال و پذیرایی , راهرو , اتاق کودک
نظر های موجود
NoTitle
در
سلام وقت بخیر
میخواستم بپرسم این لوسترهای سقفی با دوررنگهای دیگه هم موجود هستش؟ واینکه نصاب برای نصب هم داربد؟ موضوع دیگه اینکه چقدر گارانتی دارند؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام وقت بخیر
لوستر اس ام دی سقفی به راحتی قابل نصب هستند.
وسایل برقی تا 24 ساعت مهلت تست و مرجوعی دارند

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp