صندلی کارمندی کسری

صندلی کارمندی کسری

صندلی کارمندی کسری بسیار شیک مناسب برای کارشناسان و کارمندان و دانش آموزان و...کفی و پشتی از جنس فوم سرد پلی یورتان با قابلیت تنظیم ارتفاع 100 تا 113 سانتی متر و عرض 60 کف تا نشیمن 55-42 سانتی متر به وزن 20 کیلوگرم.
______
مشخصات فنی:
جنس روکش : چرم
وزن: 20 کیلوگرم
ضمانت : 3 سال

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: K904D
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴,۹۱۴,۰۰۰ تومان

صندلی کارمندی چرم مدل کسری

استفاده از لوازم کاربردی همچون میز و صندلی اداری برای برخی از موقعیت‌های شغلی که باید چندین ساعت در روز را پشت میز باشند، بسیار ضروری و مهم است. دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان و مدیران از متعدد افرادی هستند که بیشترین زمان را باید پشت میز و صندلی باشند تا کار خود را به درستی انجام دهند. اما اینکه بتوانند یک صندلی ایمن و استاندارد را برای فرم بدن خود داشته باشند تا بعدها دچار مشکلات بدنی نشوند هم حائز اهمیت است.

اگر می‌خواهید یک محصولی با چنین ویژگی‌هایی داشته باشید و در کمال آرامش به کار خود برسید، صندلی کارمند کسری بهترین گزینه است. این محصول را در کمتر فروشگاهی یپدا خواهید کرد چون کیفیتو راحتی این مدل صندلی بسیار کمیاب است.

صندلی کارمندی چرم کسری

این صندلی کارمندی کسری دارای پشتی از جنس فوم بوده و پشت و کمر شما در کمال راحتی خواهد بود. همچنین محصول دارای قابلیت تنظیم پشتی و ارتفاع می‌باشد و وزن بالایی را تحمل خواهد کرد. پایه محصول از جنس آلومینیوم به روش دایکا بند بلاست شده است و می‌توایند به راحتی ارتفاع زیر سر، کف و پشت و فنر اکنیزم را مطابق با وزن خود تنظیم نمایید.

این محصول دارای رنگ بندی متنوعی بوده و دارای وزن 20 کیلو گرم، ارتفاع 100 الی 113 سانتی‌متر، عرض 60 سانتی‌متری، عمق 54 سانتی‌متری ارتفاع کف تا نشیمن 42 الی 55 سانتی‌متر می‌باشد.

اگر تمایل به خرید و استفاده این محصول را دارید، درنگ نکنید و همین الان آن را با رنگ دلخواه و قیمت بسیار مناسب سفارش دهید و سالیان سال از آن استفاده کنید.

محصول دارای ضمانت 3 ساله بوده و حداکثر در 7 روز کاری آن را دریافت خواهید کرد. سفارشات شهر تهران پس از تماس مشتری در محل تحویل داده خواهد شد.

چنانچه سوال و ابهامی در خصوص سفارش سازی و پرداخت محصول داشته باشید، می‌توانید از طریق راه‌های اربتاطی درج شده با ما و تیم کارشناسانمان در تماس باشید که همیشه آماده پاسخگویی به شما هستیم.

مشخصات

ارتفاع
100-113سانتی متر
عرض
60سانتی متر
عمق
54سانتی متر
وزن
20کیلوگرم
ضمانت
3ساله
ارتفاع کف تا نشیمن
42-55سانتی متر
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp