صندلی کارشناسی مدل آریا

صندلی کارشناسی مدل آریا

صندلی کارشناسی مدل آریا مناسب برای مدیران، کارشناسان و...کفی و پشتی از جنس فوم سرد پلی اورتان، رویه پشتی از جنس پارچه و چرم PUمرغوب با ارتفاع 110 و عرض 60 با جک ارتفاع کف تا نشیمن 45 سانتی متر به وزن 23 کیلوگرم...
______
مشخصات فنی:
جنس رویه : چرم
ارتفاع: 110 سانتی متر
وزن: 23 کیلوگرم

پرداخت قسطی اسنپ پی
4 قسط ماهیانه بدون کارمزد

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: B931
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱۰,۸۱۱,۰۰۰ تومان

صندلی کارشناسی مدل آریا

صندلی کارشناسی مدل آریا را می‌توان محصولی مناسب مدیران و کارشناسان یک مجموعه معتبر و بزرگ دانست. جنس این محصول از چرم Pu مرغوب است و همین مسئله، کیفیت بالا این محصول برای استفاده یک مدیر را نشان می‌دهد. از آنجایی که مدیر یک مجموعه معتبر، ممکن است جلسه‌های طولانی داشته باشد؛ بنابراین وجود یک صندلی با کیفیت مانند آریا برای او الزامی است.

ابعاد صندلی کارشناسی مدل آریا

ارتفاع این صندلی به دلیل قابلیت تنظیم ارتفاع بین 110 تا 118 سانتی‌متر را دارد. این صندلی، عرض 60 سانتی‌متری دارد که برای نشستن طولانی مدت، ابعاد استانداردی به حساب می‌آید. میزان عمق در این صندلی، حدود 57 سانتی‌متر است. در نظر داشته باشید که این میزان از عمق در یک صندلی کارشناسی و مدیریتی، کاملاً استاندارد بوده و این مسئله باعث حمایت نشمینگاه از کمر شما خواهد شد.

صندلی کارشماسی مدل آریا

اگر عمق در یک صندلی، کم باشد؛ در نتیجه مشکلاتی در نشستن شما به وجود خواهد آمد و نمی‌توانید به راحتی بنشینید. از طرفی عمق زیاد، باعث می‌شود زانوهایتان به لبه صندلی نرسد. ارتفاع کف تا نشیمن در صندلی کارشناسی مدل آریا بین 43 تا 53 سانتی متر است؛ بنابراین اندام‌های پایین بدنتان مانند پاها در وضعیت درستی قرار خواهند گرفت و همچنین خون به خوبی در تمان بدن، جریان پیدا می‌کند. وزن این محصول 23 کیلوگرم بوده و برای جابه‌جایی می‌توانید اجزا آن را از هم جدا کرده و دوباره سرهم کنید.

جنس و قابلیت‌های صندلی کارشناسی آریا

کفی و پشتی در این محصول، انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند و در مقابل کشش مقاوم‌ هستند؛ زیرا از جنس فوم سرد پلی اورتان هستند. در این صندلی، دیگر مشکل سروصدا در هنگام چرخیدن وجود ندارد؛ زیرا جنس قرقره چرخ‌ها از پلی آمید به همراه رویه PVC است. این محصول از چرم PU مرغوب به همراه پارچه تولید می‌شود؛ در نتیجه ضد تعریق و همچنین نسوز است. به دلیل ضد تعریق بودن، گزینه مناسبی برای جلسات طولانی مدت به حساب می‌آید.

قابلیت تنظیم ارتفاع در صندلی کارشناسی مدل آریا مانند بسیاری از محصولات مدیریتی دیگر به چشم می‌خورد. از دیگر ویژگی‌هایی که در این صندلی می‌توان مشاهده کرد قابلیت سینکرون است. طبق این مکانیزم که نام دیگر آن براکت دار بوده، پشتی و نشیمن به صورت هماهنگ با یکدیگر حرکت می‌کنند هرچند که این حرکت می‌تواند هم‌زمان نباشد.

مشخصات

ارتفاع
110-118 سانتی متر
عرض
60 سانتی متر
عمق
57 سانتی متر
وزن
23کیلوگرم
ضمانت
3 ساله
ارتفاع کف تا نشیمن
45-53 سانتی متر
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp