شلف دیواری چوبی

شلف دیواری bt5 shelf

شلف دیواری مدل bt5 یکی از جدیدترین مدلهای بازار است این مدل شیک و کاربردی به ارتفاع50سانتیمتر و عرض40سانتیمتر و عمق 30سانتی متری میتواند یکی از بهتری گزینه ها برای تزیین دیوار منزل یا محل کار شما باشد.
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 50 *40 * 30 سانتی متر
سایر : قابل سفارش با ام دی اف

  • قهوه ای تیرهقهوه ای تیره
  • سفید برفیسفید برفی
  • قهوه ای روشنقهوه ای روشن
  • مشکیمشکی
  • بیاضبیاض
  • انتیک طلاییانتیک طلایی
  • وانیلیوانیلی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 10066491
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۸۲۵,۰۰۰ تومان

شلف دیواری bt5

نمونه ای از شلف های پرکاربرد که این با توجه به ظاهر شیک و مناسبی که دارد توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است و افراد می توانند با اطمینان خاطر این محصول را خریداری کنند و تحهیزات مختلفی را بر روی آن قرار دهند و زیبایی بسیاری را برای محیط خود به ارمغان بیاورند.

شلف دیواری bt5، نصبی راحت و آسان دارد و شما می توانید آن را بر روی دیوار نصب کنید و  لوازم جانبی تلویزیون، دستگاه دیجیتال و غیره را بر روی آن قرار دهید.

از دیگر کاربردهای این محصول می توان به قرار دادن آن کنار تخت به عنوان پاتختی اشاره کرد که فضای بسیاری را برای محیط شما فراهم می کند و با توجه به مرغوبیت بالایی که دارد می تواند گزینه ای مناسب برای شما به حساب آید.

این محصول ظاهری مستطیلی شکل دارد و با توجه به ابعاد 50 در 30 در 40 که دارد فضای بسیاری را از محیط شما اشغال نمی کند و شما می توانید فضای خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید.

تمامی لبه های این محصول با نوار پی وی سی پوشیده شده است که در زمان برخورد با آن مشکلی را برای افراد به وجود نیاورد.

شلف دیواری bt5

از دیگر نکاتی که بهتر است در ارتباط با این محصول بدانید این است که محصول فوق در زمره جدیدترین مدل های شلف به شمار می آید که با کمک روکش ملامینه درجه یک پوشیده شده است که این امر از هرگونه خط و خش بر روی بدنه آن جلوگیری می کند.

شما کاربران عزیز می توانید برای خرید شلف دیواریbt5 به فروشگاه اینترنتی خانه شما مراجعه کنید و اطلاعات لازم را در این باره به دست بیاورید و با صرف هزینه ای مناسب این محصول کاربردی را خریداری نمایید.

وجود شلف bt5 با توجه به ظاهر زیبایی که دارد به راحتی با سایر المان های موجود در منزل یا محیط کاری شما هماهنگی پیدا می کند و شما با خرید این محصول کاربردی از فروشگاه اینترنتی خانه شما می توانید زیبایی بسیاری را برای محیط خود به ارمغان بیاورید چرا که ظاهری جدید و شیک دارد.

این محصول در رنگ های مختلفی تولید و به بازار عرضه شده است که شما دوستان عزیز بهتر است در زمان انتخاب آن رنگی را خریداری کنید که هماهنگی بالایی با دیگر تحهیزات شما داشته باشد.

مشخصات فنی شلف دیواری bt5

  • این محل با توجه به متریال های مرغوبی که برای آن استفاده شده است تحمل وزن بالایی را دارد.
  • ابعاد محصول 40*30*50
  • جنس محصول از نئوپان با روکش ملامینه درجه یک
  • رنگ بندی متنوع

مشخصات

ابعاد
50*30*40
تحمل وزن
25 کیلوگرم
سایر توضیحات
قابل سفارش با چوب ام دی اف
رنگ
دارای رنگبندی متنوع
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp