شلف دیواری خاص

شلف دیواری مدل ek026 shelf

شلف دیواری مدل ek026 یکی از جدیدترین مدلهای بازار است این مدل شیک و کاربردی به ارتفاع 183سانتیمتر و عرض26سانتیمتر و عمق 45سانتی
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 183 *26 * 45 سانتی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 2298954
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۴۴۹,۰۰۰ تومان

شلف دیواری مدل ek06

به تازگی محصولات کاربردی با نام شلف وارد بازار شده اند که مشکل کمبود جا را به راحتی برای شما برطرف میکنند. چنانچه شما هم با این شرایط مواجه هستید تا پایان این مطلب با ما همراه شوید، چرا که به معرفی شلف دیواری ek06 خواهیم پرداخت. این شلف زیبا لقب یکی از پر فروش ترین محصولات بازار را از آن خود کرده است. این مدل زیبا و کارآمد با قیمتی کاملا اقتصادی و مقاومت ایده آل نظر بسیاری از خریداران را به خود جذب میکند.

طراحی مدرنیته این شلف سبب شده تا افراد سخت پسند یک انتخاب خوب و مناسب داشته باشند. شلف ها طی سالهای اخیر چهره و نمای جدیدی تری به خود گرفته اند به طوری که در مدلها و اشکال هندسی متنوعی طراحی و ساخته میشوند.  گوناگونی طرح و مدل شلف ها این امکان را به شما میدهد تا شلف خود مطابق با دکوراسیون و معماری خانه تعیین کنید.

کاربرد های شلف دیواری مدل ek06

شلف دیواری به عنوان یک محصول کاربردی و دکوری در بخش داخلی خانه  نصب می شود. وسایلی همچون کتاب، قاب عکس و غیره را می توان بر روی قفسه های آن  در حالت ایده آل و قابل دسترسی قرار داد باکس های دیواری دقیقا نقش طاقچه خانه های در گذشته را ایفا می کنند، اما با این تفاوت که طاقچه های امروزی علاوه بر داشتن ظاهری متفاوت قابلیت اتصال در هر محلی را به کاربران ارائه میدهند. از این قفسه ها میتوانید در قسمت های متفاوت  خانه همچون آشپزخانه، سرویس بهداشتی و غیره استفاده کنید. شلف دیواری ek06 علاوه بر ایجاد فضایی شیک و جذاب سبب نظم بهتر وسایل  شما می شود.

شلف دیواری مدرن

این شلف ها به راحتی بر روی دیوار نصب می شوند و امکان جابجایی دارند این قفسه های زیبا را در طرح های مختلفی طراحی و تولید میکنند، انتخاب نوع و مدل آنها کاملا سلیقه ای بوده و با توجه سبک دکوراسیون داخلی منزل شما بستگی دارد. دکوراسیون داخلی خانه هر چه فضایی بهتر و جذاب تر داشته باشد قطعا انرژی مثبتی منتقل می کند. پیشنهاد ما به شما این است جهت زیبا سازی قسمت داخلی منزل باید از وسایلی مدرنیته و بروز استفاده کنید.

سخن پایانی

در این قسمت از مقاله به معرفی یکی از کارآمد ترین شلف های دیواری ek06 پرداختیم. در حقیقت شلف های امروزی جایگزین طاقچه های قدیمی هستند، اما با این تفاوت که شما میتوانید این محصولات را در هر قسمت از منزل نصب کنید و یا حتی پس از مدتی جای آن را تغییر دهید. شلف ها در مقایسه با حجم وسایلی که تحمل میکنند فضای کمتری اشغال میکنند، این موضوع یکی جزو یکی از کاربردی ترین مشخصات آنها است. 

مشخصات

ابعاد
183*26*45
جنس
روکش ملامینه درجه یک و قابل سفارش با ام دی اف
تحمل وزن
25 کیلوگرم
رنگ
دارای رنگبندی متنوع
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp