شلف دیواری ارزان

شلف دیواری مدل bt2 shelf

شلف دیواری مدل bt2 یکی از جدیدترین مدلهای بازار است این مدل شیک و کاربردی به طول 100 سانتیمتر و عرض 25 سانتیمتر و ضخامت 3.2 سانتی متری میتواند یکی از بهتری گزینه ها برای تزیین دیوار منزل یا محل کار شما باشد.
______
مشخصات فنی:
طول : 100 سانتی متر
عرض : 25 سانتی متر
ضخامت : 3.2 سانتی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 10066918
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۸۱۵,۰۰۰ تومان

شلف دیواری چوبی مدل bt2

شلف دیواری مدلbt2 یکی از پرفروش های بازار است. این مدل شیک و کاربردی دارای قیمتی ارزان و جنسی مناسب می باشد که مقاومش در برابر تحمل وزن نیز بالا می باشد. این شلف پس از نصب با توجه به نگ مد نظر شما می تواند زیبایی دو چندانی به محیط خانه شما بدهد.

شلف دیواری مدل bt2

شلف ها امروزه چهره ای جدید به خود گرفته اند در مدلها و اشکال هندسی طراحی و اجرا می شوند. تنوع بالا در طرح و مدل شلف به کاربر اجازه می دهد تا آن را با دکوراسیون و معماری خانه تطبیق دهد. از طرفی هم شلف ها به شدت المانهای تغییر شکل پذیر هستند بعضی ها به راحتی با هر شکل از فضایی قابلیت تطبیق دارد.

ابعاد شلف دیواری مدل bt2

این شلف در ابعاد زیر عرضه شده است:

طول: 100 سانتی متر

عرض: 25 سانتی متر

ضخامت: 3.2 سانتی متر

شما می توانید با توجه به فضای خود این شلف را سفارش داده و بر روی دیوار نصب نمایید.

شلف دیواری چوبی

این شلف در رنگهای سفید، مشکی، قهوه ای تیره و قهوه ای روشن آماده خرید می باشد که سازگار با محیط آشپزخانه، اتاق خواب، پذیرایی می باشد.

این محصول در شهر تهران با پیک ویژه خانه شما ارسال می شود و در شهرستان ها با باربری و بصورت پس کرایه می باشد.

مشخصات

طول
100 سانتی متر
عرض
25 سانتی متر
عمق
3.2 سانتی متر
رنگ
سفید، مشکی، قهوه ای تیره و قوه ای روشن
تحمل وزن
25 کیلوگرم
نظر های موجود
شلف دیواری
در
این شلف رو برای اتاق خوابم گرفتم با توجه به حجم و رنگش خیلی دیوار و شیک میکنه. میتونی روش مجسمه یا کتاب یا هر چیز دیگه ای رو بزاری
0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp