شلف دیواری و میزی

شلف دیواری مدل سوشانا shelf

شلف دیواری مدل سوشانا یک مدل شیک و کاربردی به ارتفاع 90 و عرض 60 و عمق 25سانتی متری یک گزینه برای تزیین دیوار منزل یا محل کار شما
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 90 *60 * 25 سانتی متر

  • قهوه ای تیرهقهوه ای تیره
  • سفید برفیسفید برفی
  • قهوه ای روشنقهوه ای روشن
  • مشکیمشکی
  • بیاضبیاض
  • انتیک طلاییانتیک طلایی
  • وانیلیوانیلی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 10066917
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۷۶۷,۰۰۰ تومان

شلف دیواری مدل سوشانا

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دکور منزل خود اهمیت میدهید، خرید شلف دیواری سوشانا را از دست ندهید. این شلف با طراحی بی نظیری که دارد نظر بسیاری از خریداران را جلب کرده است. رنگ بندی و استحکام آن فوق العاده بوده که در طبقه های چهارتایی ساخته شده است. ارتفاع این محصول ۹۰ عرض آن ۶۰ و عمق ۲۵ سانتی دارد که کمک شایانی در قراردادن محصولات به شما میکند. شلف دیواری سوشانا یکی از پرفروش ترین محصولات بازار معرفی می شود.

این مدل جذاب و کاربردی با هزینه ارزان و جنس بسیار مرغوب، مقاومت مطلوبی در برابر وزن اجسام دارد همچنین سبب زیبایی دو چندان به محیط شما می شود. شلف سوشانا بر اساس  روش ساخت به دو حالت عمودی و افقی کاربرد دارد، گاهی افراد از آن برای روی میز یا کنار مبل خود استفاده میکنند. شلف های امروزی نما مدرن تری به خود گرفته و در مدلها و اشکال هندسی متفاوتی طراحی میشوند گوناگونی در طرح و مدل شلف این اجازه را به شما میدهد تا محصول خود را مطابق دکوراسیون و معماری خانه تعیین کنید. از سوی دیگر شلف ها به شدت محصولات تغییر شکل پذیری هستند اغلب آنها امکان تناسب با هر شکل و فضایی را دارا هستند. شلف سوشانا با طراحی فوق العاده ای که دارد در آشپزخانه به عنوان بخشی از کتابخانه یا دکوراتیو خانه معرفی می شود.

شلف دیواری مدل سوشانا

مشخصات شلف دیواری مدل سوشانا

همانگونه در بخش قبلی ذکر شد شلف دیواری سوشانا یکی از پرفروش ترین و جدید ترین محصولات بازار در نوع شلف ها قرار دارد، این محصول بی نظیر در کنار کاربرد مناسب از قیمت اقتصادی نیز برخوردار است. جنس مطلوب و استفاده از متریال های مرغوب در ساخت شلف سوشانا مقاومت و تحمل آن را در برابر اجسام دو چندان کرده است. طی سال های اخیر شلف ها با اشکال جدید و متنوعی ساخته می شوند، تنوع بسیار این محصول به شما اجازه میدهد تا آن را مطابق دکوراسیون و طراحی منزل خود تطبیق دهید. همچنین شلف ها به شدت محصولات شکل پذیر هستند به طوری که باتوجه به فضایی مورد نظر شما قابلیت تغییر دارند. شما میتوانید شلف مورد نظر خود را در رنگ ها و طرح های متتوع سفارش دهید. اندازه و طرح این شلف براساس نظر و سلیقه شما متفاوت است.

سخن پایانی

در این قسمت سعی کردیم به معرفی شلف دیواری سوشانا بپردازیم، به طور کلی شلف ها در طی سالهای اخیر تاثیر بسزایی در دکور منزل داشته اند. چنانچه قصد تغییر فضای منزل خود را خرید این مدل شلف دیواری را از دست ندهید. متریال های استفاده شده در این محصول کاملا مرغوب بوده و لبه های آن به هیچ عنوان دچار پوسیدگی نمی شود. 

مشخصات

ابعاد
90*25*60
جنس
ملامینه با روکش PVC و قابل سفارش با ام دی اف
تحمل وزن
25 کیلوگرم
رنگ
دارای رنگبندی متنوع
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp