شلف دیواری چند تکه

شلف دیواری مدل bt1 shelf

شلف دیواری مدل bt1 یکی از جدیدترین مدلهای بازار است این مدل شیک و کاربردی به ارتفاع29سانتیمتر و عرض 29سانتیمتر و عمق 8سانتی متری میتواند یکی از بهتری گزینه ها برای تزیین دیوار منزل یا محل کار شما باشد.
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 29*29* 8سانتی متر
سایر : دارای رنگبندی

  • قهوه ای تیرهقهوه ای تیره
  • سفید برفیسفید برفی
  • قهوه ای روشنقهوه ای روشن
  • مشکیمشکی
  • بیاضبیاض
  • انتیک طلاییانتیک طلایی
  • وانیلیوانیلی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 10021
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۱۷۸,۰۰۰ تومان

شلف دیواری مدل bt1

شلف های دیواری یکی از مورد استفاده‌های محبوب برای نگهداری و نمایش اشیاء و کتاب‌ها در منزل، دفتر، فضای کاری و غیره هستند. آنها از مواد مختلفی مانند چوب، فلز، شیشه و پلاستیک ساخته می‌شوند و انواع و اقسامی از طرح و سبک‌ها دارند.

در این راستا باید بگوییم شلف دیواری مدل bt1 یکی از مدل های جذاب شلف های دیواری چوبی است که در رنگ های مختلف تولید میشود. این شلف یکی از محبوب ترین ها در بازار می باشد که طرفداران زیادی دارد. با ما همراه باشید تا درباره این محصول بیشتر بدانیم.

ویژگی های شلف دیواری مدل bt1

برای آشنایی با این محصول اجازه دهید ویژگی های آن را برشماریم. این ویژگی ها عبارت اند از:

ابعاد استاندارد

شلف دیواری مدل bt1 یک مدل شیک و جدید در بازار است که با ابعاد مناسب و استاندارد خود سر و صدای زیادی بر پا کرده است. این مدل شیک و کاربردی با ارتفاع 29 سانتیمتر و عرض 29 سانتیمتر و عمق 8 سانتی متری میتواند یکی از بهتری گزینه ها برای تزیین دیوار منزل یا محل کار شما باشد.

شلف دیواری مدل bt1

تحمل وزن بالا

این مدل شلف دیواری با وجود ابعاد استاندارد تحمل وزن بالایی نیز دارد. این ویژگی باعث می شود استفاده کنندگان به راحتی بتوانند اشیا دکوری و کتاب های خود را در آن جای دهند، بدون اینکه نگران شکستن یا افتادن آن باشند.

جنس عالی

اگر جنس محصولی خوب باشد بی شک کیفیت آن نیز بالا میشود. جنس این مدل شلف دیواری از روکش ملامینه درجه یک است که بنا به درخواست شما کاربران عزیز از ام دی اف نیز ساخته می شود. این قابلیت موجب بالا رفتن امکان سفارشی سازی این شلف شده است.

قیمت مناسب

قیمت مناسب یکی از فاکتورهای است که اغلب ما در خرید یک محصول به آن توجه میکنیم. شلف دیواری مدل bt1 با وجود کیفیت عالی از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. همچنین کیفیت بالای این شلف موجب میشود طول عمر آن زیاد باشد و در دراز مدت موجب صرفه جویی در هزینه ها میشود.

تطبیق پذیری شلف دیواری مدل bt1 با انواع دکوراسیون ها

تطبیق پذیری بالای شلف bt1 موجب میشود زیبایی دو چندانی به فضای زندگی شما ببخشد.

رنگ بندی متنوع

شما عزیزان این مدل شلف را میتوانید در رنگهای متنوع قهوه ای تیره و روشن، سفید برفی، بیاض، مشکی، آنتیک طلایی، وانیلی سفارش دهید.

خرید از خانه شما

با توجه به سلیقه شما و فضای مورد استفاده، می‌توانید شلف مناسبی برای خانه یا محل کار خود انتخاب کنید. قبل از خرید، حتما اندازه دیوار و نیازهای خود را بررسی کنید تا بتوانید شلف مناسبی را پیدا کنید. خانه شما ارائه دهنده انواع متنوع شلف ها است و این موضوع کار شما را در انتخاب راحت تر میکند.

مشخصات

ابعاد
29*8*29
تحمل وزن
25 کیلوگرم
سایر توضیحات
قابل سفارش با چوب ام دی اف
جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
رنگ
قهوه ای تیره، قهوه ای روشن، سفید، مشکی، بیاض، آنتیک طلایی و وانیلی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp