شلف دیواری ارزان

شلف دیواری مدل چهارگوش shelf

شلف دیواری مدل چهارگوش یک مدل شیک و کاربردی به ارتفاع30سانتیمتر و عرض 15سانتیمتر و عمق 30سانتی متری
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 30 *15 * 30 سانتی متر

  • قهوه ای تیرهقهوه ای تیره
  • سفید برفیسفید برفی
  • قهوه ای روشنقهوه ای روشن
  • مشکیمشکی
  • بیاضبیاض
  • انتیک طلاییانتیک طلایی
  • وانیلیوانیلی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 10066632
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۷۰۲,۰۰۰ تومان
حداقل تعداد سفارش این کالا 2 می باشد.

شلف دیواری مدل چهارگوش

شلف دیواری چهارگوش یکی از پرفروش ترین محصولات بازار لقب گرفته است. این مدل زیبا و کاربردی با قیمت کاملا اقتصادی و جنس بسیار مطلوب و مقاومت بسزایی در برابر وزن اجسام دارد. شلف ها امروزی کاملا متفاوت از سال های گذشته بوده و چهره جدیدی به خود گرفته اند، این محصولات در مدلها و اشکال هندسی متفاوتی ساخته میشوند گوناگونی شلف ها در طرح و مدل به شما این امکان را میدهد تا محصول مورد نظر خود را مطابق با دکوراسیون و معماری منزل تعیین کنید. شلف ها در ابعاد و مدل های متنوعی ساخته می شوند، برای مثال شلف چهارگوش از چهار قسمت مجزا تشکیل شده، همچنین این محصول تحمل زیادی نسبت به وزن اجسام دارد. بنابراین دیگر نیازی به خرید کتابخانه های بزرگ جاگیر نیست، از شلف چهارگوش میتوان به عنوان یک کتابخانه کوچک در اتاق استفاده کرد.

شلف دیواری چهارگوش

ویژگی های شلف دیواری مدل چهارگوش

شلف دیواری چهار گوش یکی از محصولات کارآمد در منزل و محل کار است که با خرید و در دسترس داشتن آن میتوانید قاب عکس، گلدان، اکسسوری های تزئینی و ... خود را در هر نقطه از دیوار منزل خود نصب کنید. جنس این شلف از MDF درجه یک  بوده که به صورت کاملا مهندسی می شود. ضخامت، عمق و طول های متنوعی برای این محصول وجود دارد که در ابعاد آن تاثیر می گذارد. شلف چهار گوش با ارتفاع 30 سانتی متر و عرض 15 سانتی متر و عمق 30 سانتی متری میتواند یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای تزیین دیوار منزل یا محل کار شما باشد. شلف چهارگوش، همانطور که از نامش پیداست دارای چهار طبقه یا قسمت مجزا می باشد. بنابراین میتوانید از آن برای دکوربندی های متنوعی استفاده کنید. به طور کلی شلف ها جایگزین طاقچه های قدیمی هستند، اما امروزه تاثیر منحصر بفردی در دکور منزل داشته اند و سبب زیبایی هرچه بیشتر می شوند. از دیگر تفاوت های شلف با طاقچه های قدیمی میتوان به امکان نصب این محصول در محل دلخواه اشاره کرد.

سخن پایانی

به طور کلی در این مطلب به معرفی شلف دیواری چهارگوش پرداختیم. محصولی فوق العاده مرغوب که کمک شایانی به دکوراسیون منزل ومحل کار میکند. با استفاده از شلف دیواری دیگر نگران کمبود جا و کتابخانه و قراردادن وسایل دکوری تزئینی نخواهید بود، همچنین محلی مناسب برای گلدان است. به طور کلی اگر به تزئین و زیبایی محل کار و یا اتاق های منزل اهمیت میدهید استفاده از شلف ها بسیار کاربردی و فوق العاده است. شلف چهارگوش به علت دارا بودن چهار طبقه مجزا نظر بسیاری از خریداران را به تازگی در بازار جذب خود کرده است. 

مشخصات

ابعاد
30*30*15
جنس
ملامینه با روکش pvc
تحمل وزن
25 کیلوگرم
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp