متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
تصویر سرویس پخت و پز 19 پارچه کاندید مدل Oscar 001

سرویس پخت و پز 19 پارچه کاندید مدل Oscar 001 Candid Oscar 001 Cookware Set 19 Pcs

پیشبند+ست کفگیر و ملاقه+تابه دوبل+دستکش+شیرجوش+قابلمه+ماهیتابه دودسته

(اختیاری)

محصولات گرانیتی بدلیل تنوع رنگی و مقاومت پوشش گرانیتی با نام تجاری گرانیتی و یا ماربل شناخته می شوند. پوشش نچسب یا تفلن تقویت شده و مقاوم در برابر مواد شیمیایی و سایش به کار رفته در این تابه ها به صورت رنگی 4 یا 5 لایه بر روی سطح آلومینیوم پاشش می شوند.

تنوع رنگی این محصول زیبایی بیشتری به آن بخشیده است و همچنین درزیر پوشش تفلن های پیشرفته آلومینیوم دایکست شده استفاده شده است که مقاوم دربرابر ضربه می باشد. این لایه های گرانیتی هیچ گونه ضرری برای سلامت انسان نداشته و مقاومتی بیشتر نسبت به خش و گرما در مقابل سایر ظروف نچسب دارد. همچنین بدلیل نچسب بودن بالای این محصول موقع طبخ غذا نیازی به استفاده روغن و کره نمی باشد به همین دلیل غذای پخته شده دارای سلامت بیشتر و ارزش غذایی بالاتر می باشد.

سرویس های 12 پارچه گرانیتی متشکل از 4 عدد قابلمه به سایز های 20 و 24 و 28 و 32  و یک عدد تابه دو دسته گرانیتی سایز 28می باشد که هر محصول دارای درب مخصوص به خود است. همچنین با خرید این محصول یک جفت دستگیره و یک عدد پیشبند به همراه کفگیر و ملاقه شیرجوش  برای شما ارسال خواهد گردید.

علی رغم مشابهت فرایند تولید پوشش های گرانیت با پوشش های سرامیکی این نوع پوشش ( گرانیتی) دارای ویژگی نچسبی بالاتر و مقاومت دربرابر خش و گرمای بیشتر می باشند. 4لایه از این نوع پوشش بر روی سطح آلومینیوم دایکست شده پاشش می شوند. این لایه های گرانیتی هیچ گونه ضرری برای سلامت انسان نداشته و مقاومتی بیشتر نسبت به خش و گرما در مقابل سایر ظروف نچسب دارد.

مشخصات

تعداد پارچه
19 پارچه
جنس بدنه
آلومینیوم دایکست
جنس رویه
بایوگرانیت
وزن
15980 گرم
گارانتی
تعویض یکساله
ابعاد
قابلمه سایز 32 همراه با درب پیرکس
ابعاد
قابلمه سایز 28 همراه با درب پیرکس
ابعاد
قابلمه سایز 24 همراه با درب پیرکس
ابعاد
قابلمه سایز 20 همراه با درب پیرکس
ابعاد
تابه دودسته سایز 28 همراه با درب پیرکس
ابعاد
شیرجوش ساز 16 همراه با درب پیرکس
سایر توضیحات
کفگیر و ملاقه 5 پارچه + یک جفت دستگیره، یک پیش بند و یک جفت دستکش هدیه
whatsapp