ساعت دیواری کلاسیک مارون

ساعت دیواری کلاسیک مارون

ساعت دیواری کلاسیک مارون ساعتی شیک با طراحی زیبا صفحه چوبی به قطر 70 سانتی و موتور آرام گرد تایوان Young Town (خورشیدی)، لازم به ذکر است تمامی محصولات شوبرت دارای 3 سال گارانتی و ضمانت کالا هستند.
______
مشخصات فنی:
ابعاد ساعت : قطر 70 سانتی متر
موتور : آرام گرد
جنس بدنه : چوب و فلز
سایر توضیحات : دارای 3 سال گارانتی

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: SH6774
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۶۲۴,۰۰۰ تومان

ساعت دیواری کلاسیک مارون

ساعت دیواری از آن دسته اکسسوری هایی محسوب می شود که حتی با توجه به این که اکثرا گوشی های هوشمند تاریخ و ساعت را برای کاربران نمایش می دهند، اما هیچ فضا و خانه ای را بدون ساعت دیواری نمی توان تصور کرد. ساعت ها بعد از گذشت زمان تبدیل به عناصری دکوراتیو شدند. در انتخاب ساعت دیواری خود به سبک و رنگ خانه و مبلمان و دیواری که می خواهید ساعت نصب کنید دقت کافی داشته باشید.

ساعت دیواری کلاسیک مارون

 

ساعت دیواری کلاسیک مارون ساعتی شیک با طراحی زیبا صفحه چوبی به قطر 70 سانتی و موتور آرام گرد تایوان Young Town (خورشیدی)، دارای دو موتور (ثانیه شمار مستقل می باشد) و با اعداد برجسته و روی صفحه دارای شیشه است.

جنس بدنه این ساعت از چوب و فلز می باشد.

ساعت دیواری کلاسیک مارون

بر روی این ساعت یک ثانیه شمار بصورت مجزا وجود دارد که شما را ساعت های مچی می اندازد و به زیبایی آن می افزاید. وجود موتورهای آرام گرد و دارای ضمانت خیال هر مشتری را از خرید راحت می کند.

لازم به ذکر است تمامی محصولات شوبرت(schobert) دارای 3 سال گارانتی و ضمانت کالا هستند که در صورت خرید به همراه ساک دستی، باطری، پیچ و رول پلاک ارسال می شوند.

ارسال این محصول با بسته بندی مناسب برای جلوگیری از خط و خش و ضربه، درب منزل شما ارسال می شود. به اینصورت که در تهران با پیک ویژه خانه شما و در شهرستان بصورت پس کرایه می باشد.

درصورتی که از سایت خانه شما این محصول را تهیه کرده اید می توانید در قسمت کامنت ها، نظرات خود را بیان نمایید.

 

مشخصات

گارانتی
سه ساله
نوع موتور
دو موتور: آرام گرد تایوان Young Town (خورشیدی) و ثانیه شمار مستقل
قطر
70 سانتی متر
جنس بدنه
چوب
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp