ساعت دیواری ونیزی عقیق

ساعت دیواری آینه ای ونیزی عقیق Modern clock

ساعت دیواری آینه ای ونیزی عقیق به همراه بدنه چوبی MDF با ضخامت 16 میلی متر و 12 ضلع آینه تراش خورده و موتور باکیفیت کوارتز
______
مشخصات فنی:
موتور : آرام گرد کوارتز
جنس بدنه : آینه و چوب
ضمانت : 36 ماه

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 1781116
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 10 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان

ساعت دیواری آینه ای ونیزی عقیق

عقیق، یک نشان دهنده‌ی عادی اعداد روی صفحه‌‌ی ساده نیست! ساعت دیواری عقیق، شاهکاری از هنر بی نظیر آینه کاریست که مانند تابلویی زیبا روی دیوارهای اتاق نشیمن جلوه گری می‌کند.

استفاده از شاسی ام دی اف ضخیم با ضخامت 16 میلیمتر و 12 آینه ی تراش خورده با کیفیت و استفاده از آینه ای در وسط به عمق 1 سانتیمتر نمای سه بعدی و بسیار زیبا را ایجاد می کند که نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

قابل ذکر است که در این ساعت دیواری برخلاف برخی مدل های موجود در بازار که به جای آینه از پلکسی گلس آینه ای استفاده شده در این مدل از آینه با کیفیت استفاده شده که کیفیت و زیبایی آن را دو چندان کرده است.

ساعت دیواری آینه ای ونیز

ساعت عقیق به سبک ونیزی طراحی و ساخته شده تا انرژی‌های موجود در فضای خانه را منعکس کند. تراش‌هایی که روی تمامی وجوه ساعت قرار دارد، جلوه کم نظیری به ساعت بخشیده و علاوه بر انعکاس نورهای فضا، تصاویر را در زوایای مختلف شکسته و منظره‌ای زیبا روی دیوارها می‌سازد. 

موتور به کار رفته در این ساعت دیواری بزرگ و مدرن از برند کوارتز ساخت تایوان است که عملکرد آن را تضمین می کند و این امر ضمانت 36 ماه را برای این محصول به ارمغان می آورد. ارسال و بسته بندی این کالا به صورت کاملا استاندارد در در قاب چوبی است و این امر باعث می شود همراهان عزیز با خیال راحت در هر جای کشور عزیزمان بتوانند این محصول را خریداری نمایند و از سالم رسید این کالا با وجود استفاده از آینه در این محصول اطمینان حاصل نمایند. (این محصول ضمانت ارسال کالا به مشتری را دارد)

ساعت دیواری شیشه ای جدید

 

 

مشخصات

جنس بدنه
بدنه چوب ام دی اف + آینه شیشه ای 5 میلی متری
نوع موتور
موتور کوارتز اصل تایوان
ابعاد
قابل سفارش با قطر 60 و 80 سانتی متر
گارانتی
36 ماه
سایر توضیحات
دارای شابلون و راهنمای نصب
نظر های موجود
NoTitle
در
سلام
فقط همین رنگ هست یا رنگ دیگه ای هم داره؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام این مدل از ساعت دیواری آینه ای در دو رنگ کروم و طلایی داخل سایت موجود هست شما میتوانید داخل دسته ساعت دیواری ها انواع مختلف این نوع ساعت را مشاهده نمایید

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp