ساعت دیواری هتلی

ساعت دیواری هتلی

ساعت دیواری هتلی ساعتی با طراحی مدرن با بدنه تمام فلزی و رنگ پودری الکترواستاتیک دارای موتور آرام گرد کاملا بدون صدا، قابل سفارش در دو سایز. لازم به ذکر است این ساعت زیبا دارای 10سال ضمانت فلز و بدنه و 2 سال ضمانت موتور می باشد.

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: elenci16
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان

معرفی ساعت دیواری هتلی :

محصولی متفاوت و بسیار کاربردی 

لازم به گفتن نیست که ساعت برای ما چه کاربردی دارند،خب مشخصه که مهمترین هدف ما از استفاده ساعت مدیریت زمان است و بعد انتخابی به عنوان اکسسوری میباشد. 

ساعت های جهانی که نمایشگر زمان چند مکان به صورت همزمان هستند ترند جدیدی برای دکوراتیو محسوب میشنود فارغ از کاربرد و نیاز آن فضا چه بهتر اینکه طراحی مدرن به این ترند بیافزاید.

ابعاد : 120 سانتی متر

ساعت دیواری هتلی

ساعت دیواری هتلی و یا ساعت جهانی دارای 4 موتور  میباشد؛این مدل ساعت ها برای نصب در هتل ها،آژانسهای مسافرتی،مراکز تجاری،اداری بین المللی و حتی منزل شخص شما میتواند استفاده شود.

ساعت دیواری هتلی

این مدل ساعت با طراحی مینیمال از مدل های مشابه ساعت های جهانی متمایز شده است. جنس بدنه از فلز آهن ساخته شده و توسط کوره و بوسیله رنگ های پودری الکترواستاتیکی رنگ آمیزی شده که کمک می کند تا محصول دوام بالاتری داشته باشد.جنس عقربه و پایتخت شهر ها از پلکسی گلاس ساخته شده است.

ساعت دیواری هتلی

2 مزیت متمایزکننده مدل هتلی :

  1.  قابلیت جالب ساعت دیواری هتلی قابلیت نصب به دو صورت عمودی و افقی میباشد،که میتوانید مناسب با هر مکان و دکوری بر روی دیوار نصب کنید.

  2.  قابلیت سفارشی سازی ساعت دیواری مدل هتلی

قابلیت سفارش سازی این محصول به این صورت است که ما میتوانیم طبق نیاز شما اسم شهرهای روی ساعت را تغییر بدهیم و دقیقا همان (اسم ،شهر پایتخت ،کشور) سفارشی شما روی بدنه ساعت درج شود.

  • برای استفاده از این قابلیت لطفا با پشتیبان آنلاین سایت خانه شما در ارتباط باشید.

ساعت دیواری هتلی

نحوه ی خرید و ارسال :

توجه داشته باشد که وبسایت فروشگاهی خانه شما دارای نماد اعتماد الکترونیک میباشد و شما عزیزان میتوانید با خیالی آسوده از تنوع محصولات ما با  قیمت های مناسب انتخاب و خریدی مناسب داشته باشید.

تمامی سفارش ها با بسته بندی مناسب برای جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی ارسال میگردد.

ارسال سفارش های شما مشتریان محترم شهرستان توسط شرکت های باربری و پستی انجام میشود و سفارشات  سطح شهر تهران توسط پیک مخصوص خانه شما ارسال خواهد شد.

مشخصات

ابعاد
120 سانتی متر
ضمانت
2 سال ضمانت موتور 10 سال ضمانت بدنه
نوع موتور
آرم گرد ( بی صدا )
جنس بدنه
تلفیق چوب و فلز
رنگ
رنگ پودری کوره ای الکترواستاتیک
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp