ساعت دیواری فلزی کلاسیک

ساعت دیواری فلزی کلاسیک

ساعت دیواری فلزی کلاسیک ساعتی با طراحی زیبا با بدنه تمام فلزی و رنگ پودری الکترواستاتیک دارای موتور آرام گرد کاملا بدون صدا، قابل سفارش در شش سایز. لازم به ذکر است این ساعت زیبا دارای 10سال ضمانت فلز و بدنه و 2 سال ضمانت موتور می باشد.
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : فلزی
ابعاد: 50 تا 100 سانتی متر
ضمانت : 10سال بدنه و 2 سال موتور

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: kara100
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۵۵۰,۰۰۰ تومان

ساعت دیواری فلزی کلاسیک

ساعت دیواری یکی از عناصر مهم در دکوراسیون منزل است که علاوه بر انجام وظیفه اصلی خود یعنی نمایش زمان، می‌تواند به زیبایی و شکوه فضای داخلی منزل شما اضافه کند. در این بین ساعت دیواری فلزی کلاسیک یکی از مدل های جذاب ساعت دیواری است که می تواند هر بیننده ای را مجذوب خود کند.

اگر به دنبال یافتن یک ساعت دیواری شیک برای منزل یا محل کار خود هستید، خرید ساعت دیواری فلزی کلاسیک پیشنهاد خوبی برای شما است.

نقش ساعت دیواری ها در دکوراسیون داخلی

نقش و اهمیت ساعت دیواری در دکوراسیون منازل به شرح زیر است:

تزیین: ساعت دیواری با طراحی‌ها و رنگ‌های متنوعی که دارد، می‌تواند به تزیین و زیبایی فضای داخلی منزل کمک کرده و آن را زیباتر و جذاب‌تر کند.

تعیین سبک دکوراسیون: با انتخاب یک ساعت دیواری که با سبک دکوراسیون منزل شما هماهنگ است، می‌توانید به تعیین سبک و موضوع کلی دکوراسیون خود کمک کنید.

ایجاد نقطه تمرکز: با قرار دادن ساعت دیواری در یک نقطه استراتژیک از فضای داخلی، می‌توانید یک نقطه تمرکز جذاب و زیبا ایجاد کنید.

نمایش زمان: علاوه بر تزیین و شکل دهی به فضای داخلی، ساعت دیواری همچنین وظیفه اصلی‌اش یعنی نمایش زمان را انجام می‌دهد و بهترین راه برای زمان‌بندی فعالیت‌های روزانه شما است.

ساعت دیواری فلزی کلاسیک

ویژگی های ساعت دیواری فلزی کلاسیک

زیبایی

بی شک در خرید هر محصولی اولین ویژگی که ما به دنبال آن هستیم، زیبایی است. همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید این مدل ساعت دیواری از زیبایی چیزی کم ندارد و مخصوص خاص پسندان است.

دوام بالا

این ساعت دیواری با بدنه تمام فلزی و و رنگ پودری الکترواستاتیک دوام بالایی داشته و می تواند برای مدت طولانی در خانه های شما عمر کند.

موتور عالی ساعت دیواری فلزی کلاسیک

موتور محصولی مانند ساعت نقش مهمی در طول عمر آن دارد. موتور این ساعت دیواری بسیار آرام گرد و بی صدا است که طول عمر آن را برای سالیان متمادی تضمین می کند.

دارای سایز بندی

 ساعت دیواری فلزی کلاسیک دارای سایز بندی متفاوت بوده و قابل سفارش در شش سایز مختلف است.

دارای گرانتی

بی شک همه شما در خرید خود جهت اعتماد بیش تر به دنبال گارانتی محصول هستید. شایان ذکر است که ساعت دیواری کلاسیک فلزی دارای 10سال ضمانت فلز و بدنه و 2 سال ضمانت موتور می باشد. پس به راحتی می توانید خرید خود را ثبت کنید بدون اینکه نگران چیزی باشید.

خرید از خانه شما

شما کاربران عزیز می‌توانید به فروشگاه‌های آنلاین خانه شما مراجعه کرده و ساعت دیواری فلزی کلاسیک مورد نظر خود را از آنجا خریداری کنید. این فروشگاه‌ دارای مجموعه‌های بزرگی از محصولات مختلف هست که می‌توانید با توجه به سلیقه خود، ساعت دیواری مورد نظر خود را از بین آن‌ها انتخاب کنید.

مشخصات

جنس
تمام فلز
ابعاد
از قطر 50 تا 100 سانتی متر
ضمانت
2 سال ضمانت موتور 10 سال ضمانت بدنه
نوع موتور
آرم گرد ( بی صدا )
رنگ
رنگ پودری کوره ای الکترواستاتیک
رنگ
مشکی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp