روتختی یک نفره طوسی تیره

روتختی یک نفره طوسی تیره

روتختی یک نفره طرح کاکتوس دورو روی کار مخمل/پشت کار میکرو درجه یک به همراه یک عدد رو بالشتی پنبه دوزی شده بدون رنگ و پرز دهی بسیار سبک و نرم
______
مشخصات فنی :
جنس : پارچه روی کار مخمل/پشت کار میکرو
ابعاد روتختی : 145*220
ابعاد روبالشتی: 70*50

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 0467
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۱,۴۳۰,۰۰۰ تومان ۲%
قیمت: ۱,۳۹۹,۰۰۰ تومان

روتختی یک نفره طوسی تیره

روتختی یک نفره طوسی تیره  یک رو تختی مد روز برای هر فردی در اتاق خواب به شمار میرود.

روتختی یک نفره طوسی تیره

 

اگر به دنبال خرید یک روتختی کاربردی و باکیفیت و در عین حال زیبا برای اتاق خود هستید، ما خرید روتختی یک نفره طرح کاکتوس را به شما پیشنهاد میکنیم. اگر میپرسید چرا؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با بیان ویژگی های این محصول دلیل این پیشنهاد را روشن کنیم.

 

ویژگی های روتختی یک نفره 

همانطور که قولش را داده بودیم بیاید باهم ویژگی های این محصول جذاب را مرور کنیم. این ویژگی ها عبارت اند از:

جذابیت و زیبایی

زیبایی همیشه نهفته در سادگی است . طوسی رنگی خنثی است که با رنگ های مختلفی به راحتی ست میشود.

کیفیت بی نظیر

روتختی تک نفره طوسی تیره ، فراتر از ارزش زیبایی شناختی، کیفیت کاربردی بودن را نیز نشان می دهد. این محصول ساخته شده از مواد با کیفیت بالا، تجربه خواب راحت و راحت را تضمین می کند. همچنین کیفیت روتختی به استفاده کنندگان از آن اطمینان میدهد که در برابر استفاده مکرر مقاومت کرده و حتی پس از چندین بار شستشو در شرایط اولیه باقی می ماند.

تطبیق پذیری

علاوه برموارد گفته شده، روتختی یک نفره طرح کاکتوس یک محصول همه کاره و سازگار است که مکمل زیبایی های مختلف اتاق است. فرقی نمی‌کند اتاق شما تم مینیمالیست، بوهمی یا مدرن داشته باشد، این روتختی به‌طور یکپارچه با هر محیطی مطابقت دارد. تزئین اتاق خود با این روتختی به شما این امکان را می دهد که با طرح های رنگی و عناصر طراحی مختلف آزمایش کنید و در عین حال ظاهری منسجم و شیک را حفظ کنید.

 

 روتختی بهاری طوسی رنگ

به طور کلی رو تختی های عرضه شده در بازار به سه دسته تقسیم میشوند؛ روتختی های تمام ست، نیم ست و بهاری. گفتنی است که دسته سوم روتختی ها یعنی روتختی های بهاری همراه با یک رو بالشتی و لحاف نازک و سبک به فروش میرسند که روتختی یک نفره طرح کاکتوس از این نوع است.

این رو تختی ها به دلیل به صرفه بودن و همچنین کیفیت و سبکی به انتخاب بسیاری از افراد تبدیل شده اند که به دنبال یک روتختی خوب برای اتاق خواب خود هستند.

جنس و ابعاد رو تختی طوسی تیره در فروشگاه خانه شما

جنس روتختی طوسی رنگ موجود در خانه شما از تترون درجه یک بوده و ابعاد رو بالشتی و لحاف همراه آن به ترتتیب 50 در 70 و 220 در 145 است. لحاف این رو تختی کاملا پنبه دوزی شده و بدون پرز دهی و تغییر رنگ است. همچنین شایان ذکر است که این رو تختی یک روتختی دو رو می باشد که شما کاربران عزیز به راحتی میتوانید از هر دو طرف آن استفاده کرده و در دکوراسیون خود تنوع ایجاد نمایید.

مشخصات

جنس
میکرو ومخمل
ابعاد روتختی
145*220
ابعاد روبالشتی
70*50
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp