روتختی دو نفره طرح کاکتوسی

روتختی دو نفره طرح کاکتوسی

روتختی دو نفره طرح کاکتوسی دو نفره جنس پارچه تترون درجه یک به همراه دو عدد رو بالشتی پنبه دوزی شده بدون رنگ و پرز دهی بسیار سبک و نرم
______
مشخصات فنی :
ابعاد روتختی: 220*220 سانتی متر
جنس : تترون درجه یک

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 00810K
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان

روتختی دو نفره طرح کاکتوسی

روتختی دو نفره طرح کاکتوسی یکی از زیباترین نمونه های کالای خواب برای تخت های دو نفره است که به دلیل استفاده از پارچه درجه یک در تولید آن؛ ماندگاری فوق العاده ای را به همراه دارد. یکی از متریال با کیفیت و عالی که با داشتن قیمت مناسب در دسته پرفروش ترین روتختی ها قرار گرفته است. استقبال فوق العاده از این محصول سبب شد تا برند های زیادی در زمینه طراحی و تولید مدل های جدید آن فعالیت خود را آغاز کنند، به همین دلیل اگر قصد خرید روتختی دو نفره را دارید پیشنهاد می کنیم با مراجعه به فروشگاه خانه شما از مدل های جدید آن دیدن فرمایید.

روتختی دونفره طرح کاکتوسی

بررسی ویژگی های روتختی دو نفره طرح کاکتوسی

امروزه خرید کالای خواب به واسطه تاثیر گذاری در کیفیت خواب افراد از اهمیت زیادی برخوردار هستند. برند های معتبر و تولید کنندگان حرفه ای با بکارگیری جدید ترین روش های طراحی و ساخت سعی در تولید یک محصول فوق العاده دارند. روتختی دو نفره طرح کاکتوس نمونه منحصر بفرد و زیبا از کالای خواب با کیفیت است که به دلیل استفاده از متریال لطیف و نرم، خواب رویایی را برای شما به ارمغان می آورد.

روتختی دو نفره طرح کاکتوسی به صورت ست های جداگانه طراحی و تولید شده که هر ست شامل موارد زیر هستند:

  • ست های کامل
  • نیم ست
  • بهاری

برای تولید تمام ست های عنوان شده از متریال با کیفیت و مرغوب استفاده شده و با خیال راحت می توانید برای سال های طولانی از مزیت داشتن روتختی دو نفره طرح کاکتوسی بهره مند شوید. دلیل اصلی تفاوت در قیمت هر ست معرفی شده؛ اقلامی است که در تولید آن بکار برده می شود، در واقع این گونه می توان عنوان کرد که هر ست شامل اقلام مختلفی است که به شرح زیر هستند:

ست های کامل

در این ست پک کاملی از کالای خواب دو نفره موجود و شامل ملافه کش دوزی، لحاف روبالشی و کاور لحاف است.

نیم ست

برای این نیم ست ملحفه کشدوزی شده به علاوه کاور لحاف در نظر گرفته شده است.

بهاری

این ست از  یک لحاف سبک بعلاوه رو بالشی نرم و خوش دوخت تشکیل شده و یک نیم ست برای  فصل بهار و تابستان است.

 کیفیت دوخت و متریال اولیه با کیفیت که از جنس تترون درجه یک با الیاف سبک تولید شده از مهم ترین ویژگی های هر سه پک عنوان شده است.  با توجه به دو نفره بودن این ست؛ ابعاد روتختی در قالب بزرگ و به اندازه 220*220 و ابعاد روبالشی در اندازه 50*70 طراحی و تولید شده است.

روتختی دونفره طرح کاکتوس

خرید روتختی دو نفره طرح کاکتوسی

روتختی دو نفره طرح کاکتوسی یکی از پرطرفدار ترین کالای خواب سال اخیر است که به دلیل داشتن متریال با کیفیت و طراحی فوق العاده از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و در دسته کالای خواب پرفروش و محبوب قرار گرفته است. این محصول فوق العاده قیمت بسیار مناسبی دارد و به صورت پک های مختلف و اقتصادی به فروش می رسد. برای دیدن ست های متنوع این محصول پیشنهاد میکنیم به فروشگاه خانه شما مراجعه کنید.

مشخصات

جنس
پارچه تترون درجه یک سبک
ابعاد روتختی
220*220
ابعاد روبالشتی
70*50
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp