روتختی دخترانه گربه

روتختی دخترانه گربه bedcover

روتختی دخترانه گربه همراه با دو عدد رو بالشتی و یک لحاف سبک با طراحی بسیار زیبا و جذاب.
______
مشخصات فنی :
جنس : میکرو درجه یک
ابعاد لحاف : 155*220سانتی متر
ابعاد روبالشتی : 50*70سانتی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 0803
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۲۹۰,۰۰۰ تومان

روتختی دخترانه گربه

روتختی دخترانه گربه یک محصول خواب با کیفیت است که برای تخت‌های تک نفره طراحی شده است. این روتختی شامل چندین تکه‌ مانند روبالشی، لحاف و ملافه می‌باشد که در طراحی و رنگبندی‌ زیبا و شیک عرضه می‌شود.

رو تختی دخترانه گربه

روتختی دخترانه گربه

جنس لایه رویی و ملافه این روتختی از میکرو درجه ۱ می‌باشد که بسیار باکیفیت بوده و در طول زمان و طی شست و شو کیفیت خود را حفظ کرده و رنگ آن ثابت خواهد ماند.

به طور کلی، روتختی تک نفره دخترانه یک محصول بسیار با کیفیت است که برای افزایش راحتی و زیبایی تخت تک نفره شما طراحی شده است. سایز این روتختی برای تخت‌های یک نفره کاملا استاندارد است.  ابعاد لحاف آن 155*220 می‌باشد.

این روتختی قابل شست‌وشو بوده و در صورت رعایت دستورالعمل‌های شست‌وشوی روتختی، کیفیت یا رنگ پارچه آن بعد از شستن تغییر نخواهد کرد.

جنس : میکرو

شامل : دو عدد روبالش سرزیپ پنبه دوزی شده با ابعاد 45 در 65 و یک لحاف سبک 150 در 220 .

 

نکاتی برای ماندگاری بیشتر روتختی

رعایت دستورالعمل شستشو: بررسی کنید که در برچسب روتختی دستورالعمل شستشو برای آن ذکر شده است و سعی کنید آن را رعایت کنید. هر روتختی ممکن است نیازمند دمای خاص، نوع شوینده خاص یا روش شستشوی خاصی باشد.

جدا کردن رنگ‌ها: در هنگام شستشو، روتختی‌های رنگی را از روتختی‌های سفید جدا کنید تا جلوگیری از انتقال رنگ از یک روتختی به دیگری شود.

استفاده از شوینده مناسب: از شوینده‌های ملایم و مطابق با نوع روتختی استفاده کنید. از مواد شوینده حاوی مواد سفیدکننده یا شوینده‌های قوی بپرهیزید، مگر اینکه روتختی شما نیازمند آن باشد.

توجه به دمای آب: به دستورالعمل شستشو درباره دمای آب توجه کنید. برخی روتختی‌ها نیازمند آب خنک یا گرمتر هستند، بنابراین دمای مناسب را انتخاب کنید.

استفاده از چرخش ملایم: در ماشین لباسشویی، حالت چرخش ملایم را انتخاب کنید تا از پاره شدن و خراب شدن روتختی‌ها جلوگیری نمایید.

خشک کردن مناسب: روتختی‌ها را به طور منظم و به درستی خشک کنید. می‌توانید از خشک‌کن با دمای پایین استفاده کنید یا آن‌ها را به صورت طبیعی خشک کنید. اگر از خشک‌کن استفاده می‌کنید، حتما حالت ملایم را انتخاب کنید.

نگهداری صحیح: روتختی‌ها را در محل خشک و تمیز نگهداری کنید تا از رطوبت، آلودگی و بوی نامطبوع جلوگیری شود. رعایت دستورالعمل برای نگهداری و تعویض روتختی‌ها نیز مهم است.

با رعایت نکات ذکر شده، می‌توانید کیفیت روتختی‌های خود را حفظ کرده و طول عمر آن‌ها را افزایش دهید.

خرید روتختی دخترانه به صورت آنلاین

برای خرید این روتختی جذاب و شیک، کافی است این محصول را از سایت خانه شما انتخاب نموده و بعد از نهایی کردن خرید خود، در کمترین زمان ممکن آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. بنابراین شما بدون نیاز با صرف وقت یا هزینه بالا، می‌توانید به صورت آنلاین و با قیمتی مناسب محصول خود را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات

جنس
تترون درجه یک
ضمانت
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
سایر توضیحات
ابعاد رو بالشتی 50*70 , ابعاد لحاف 155*220
سایر توضیحات
همراه دو عدد رو بالشتی , یک عدد لحاف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp