روتختی تک نفره رویا

روتختی تک نفره رویا bedcover

روتختی تک نفره رویا همراه با یک عدد رو بالشتی و یک لحاف سبک با طراحی بسیار زیبا و جذاب.
______
مشخصات فنی :
جنس : تترون درجه یک
ابعاد : ابعاد رو بالشتی 50*70 , ابعاد لحاف 220*145

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 080
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۳۳۰,۰۰۰ تومان

روتختی تک نفره رویا

روتختی تک نفره رویا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای ارائه راحتی و آسایش برای استفاده کنندگان طراحی شده است. این روتختی به عنوان یک قطعه بیانی عمل کرده که فضای هر اتاق خوابی را ارتقا می‌دهد.
روتختی تک نفره رویا با جلب توجه به جزئیات پیچیده، مواد درجه یک و ظرافت خاص برند، زیبایی لوکسی را برای کسانی که به دنبال تجمل هستند ارائه می‌دهد. حال اگر علاقمند هستید که درباره این محصول جذاب به اطلاعات بیشتری دست یابید از شما دعوت به عمل می‌آوریم در ادامه همراه ما باشید.

 روتختی تک نفره رویا

ویژگی‌های روتختی تک نفره 

برای آشنا کردن شما کاربران عزیز با این روتختی نفیس، تصمیم بر این داریم که ویژگی‌های آن را بر شماریم که عبارت‌اند از:

زیبایی شناسی و طراحی

روتختی یک نفره رویا دارای زیبایی شناسی جذابی است که با ترکیبی عالی از پیچیدگی و احساسی مشخص می‌شود. این روتختی با دقت و ظرافت طراحی شده و دارای جزئیات توری پیچیده، الگوهای جذاب و پالت رنگی است. ترکیب رنگ خنثی مناسب علاقه مندان به سبک مینیمال است.

مواد باکیفیت

برای اطمینان از حداکثر راحتی و دوام، این روتختی با مواد باکیفیت بالا ساخته شده‌اند. این برند به استفاده از پارچه‌های درجه یک مانند پنبه مصری، ساتن یا ترکیبی از هر دو افتخار می‌کند. این مواد نه تنها لمسی نرم و ملایم به پوست می‌دهند، بلکه طول عمر لازم برای روتختی را نیز ارائه می‌دهند که بتواند در آزمون زمان مقاومت کند.

نگهداری و مراقبت

حفظ جذابیت لوکس روتختی‌های تک نفره ویکتوریا سیکرت نیاز به مراقبت مناسب دارد. ما اصلاً نگران نباشید این برند دستورالعمل‌هایی را در مورد نحوه نگهداری روتختی در شرایط بکر ارائه می‌دهد و به صاحبان این امکان را می‌دهد تا زیبایی اصلی روتختی را حفظ کنند. شستشوی منظم در یک چرخه ملایم، پرهیز از مواد شوینده خشن و پیروی از دستورالعمل‌های سازنده، گام‌های بسیار مهمی در حفظ کیفیت و شادابی آن است. البته شایان ذکر است که این محصول به هیچ عنوان چروک نمی‌شود که این موضوع موجب راحتی استفاده و مراقبت از آن شده است.

شستشوی آسان

شما استفاده کنندگان محترم می‌توانید به راحتی این روتختی را با استفاده از ماشین لباس‌شویی شست‌وشو دهید و به هیچ عنوان نگران تغییر رنگ آن نباشید.

ضد حساسیت

روتختی ویکتوریا سکرت با جنس بی‌نظیر خود مانع جذب گردوغبار و مواد حساسیت‌زا به خود می‌شود؛ بنابراین افراد دچار آلرژی به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند بدون اینکه نگران چیز باشند.

خرید

شما با خرید روتختی تک نفره رویا نه تنها صاحب یک روتختی باکیفیت می‌شوید بلکه یک عدد رو بالشتی به ابعاد 70 در 50 و یک عدد لحاف سبک به ابعاد 145 در 220 از جنس تترون درجه یک را نیز به همراه آن صاحب می‌شوید. همچنین این رو تختی دارای دو طرح متفاوت است که افراد می‌توانند از هر دو طرف آن استفاده کنند و حسی متفاوت به فضای خواب خود بیافزایند.

مشخصات

جنس
تترون درجه یک
ضمانت
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
سایر توضیحات
ابعاد رو بالشتی 50*70 , ابعاد لحاف 220*145
سایر توضیحات
یک عدد رو بالشتی , یک عدد لحاف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp