جا کفشی سه درب پاستور (عرض 70)

جاکفشی سه درب پاستور (عرض 70) Shoe Cabinet

جاکفشی سه درب پاستور عرض 70 (سفید)(ظرفیت حداقل 18 جفت کفش)
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 70x26x131 سانتی متر
سایر : ظرفیت حداقل 18 جفت کفش

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: سفید
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۵۸۵,۰۰۰ تومان

جاکفشی سه درب پاستور(عرض70)

اگر شما قصد این را دارید که تغییرات چشمگیری را در دکوراسیون منزلتان به وجود آورید، به شما دوستان توصیه می کنم که جاکفشی سه درب پاستور(عرض 70) را از فروشگاه اینترنتی خانه شما با کیفیت بسیارخوب و بالا خریداری کنید و برای محیط خانه خود، زیبایی بسیاری را به ارمغان بیاورید.

همچنین هیچگونه کثیفی را به داخل خانه نمی برد. اما مهم ترین نکته ای که وجود دارد، ابعاد و اندازه جاکفشی است.

برای آشنایی با ابعاد استاندارد جاکفشی تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تا جایی که امکان دارد، بهتر است که جاکفشی را براساس اندازه کفشی که دارید انتخاب و خریداری کنید، اندازه متوسط یک جاکفشی، به طور کلی براساس اندازه متوسط کفش است.

اگر که شما پاهای بزرگی دارید، عمق قفسه کفش را باید حتما اندازه گیری کنید، زیرا برای کفش هایی که بزرگ هستند، عمق قفسه جاکفشی سه درب پاستور باید بیشترباشد.

جاکفشی سه درب پاستور عرض(70)

جاکفشی سه درب پاستور با طراحی مدرن در رنگ بندی متنوعی ارائه می شود و میتوان دررنگ های گردویی، سفید، فندقی تولید شود.

جنس این طرح جاکفشی چوبی از ورق ملامینه ضد خش است. این نوع ورق از مزایایی که دارد این است که در برابر حرارت و آتش بسیار مقاوم است. دارای سطحی پایدار و سخت است همچنین نگهداری آن بسیار آسان است.

جاکفشی سه درب پاستور

این جاکفشی برای کسانی طراحی شده است که برای نگهداری مناسب کفش، فضای بیشتری نیازدارند.

این جاکفشی طراحی بسیار خوب و مناسبی دارد و میتواند 18 جفت کفش را در خود جای دهد و برای استفاده در کنار درب ورودی ساختمان بسیار خوب و مناسب است.

همچنین اگر که شما کفش ها یا بوت های ساق بلند دارید، میتوانید طبقه جداکننده را بردارید واین کفش ها را به خوبی در طبقات قرار دهید.

خرید جاکفشی سه درب پاستور

شما قبل ار خرید جاکفشی باید حتما به نکات مختلفی توجه کنید. همانطور که گفتیم ابعاد و اندازه آن باید متناسب با فضای داخلی خانه شما باشد.

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید این است که رنگ و مدل جاکفشی حتما باید متناسب با دکوراسیون منزل باشد. اگرچه بیشتر آن ها به صورت جاکفشی ام دی اف و چوبی هستند، اما انواع جاکفشی های فلزی هم وجود دارد که شما به راحتی میتوانید با دکورهای خاص آن ها را ست کنید.

همچنین هنگام استفاده از جاکفشی سعی کنید کفش هایی که دم دستی ترهستند را در طبقات بالا قراردهید تا به راحتی بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

جاکفشی سه درب پاستورعرض (70) با طراحی شیک و زیبایی که دارد، توجه و نگاه بسیاری ازافراد را جذب خود کرده است و فروش بالایی هم دارد.

اگر که شما عزیزان میخواهید این محصول کابردی و شیک را با قیمتی مناسب و با کیفیتی بینظیر خریداری کنید، میتوانید از فروشگاه اینترنتی خانه شما خرید خود را انجام دهید.

مشخصات

ابعاد
70x26x131
روکش
روکش ضدخش
تعداد کشو
3
سایر توضیحات
یراق ترک، ظرفیت 12 جفت کفش
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
نظر های موجود
NoTitle
در
واقعاااااا کارتون حرف نداره
ممنونم بخاطر این جاکفشی قشنگ و جادار
کلی ذوق کردم وقتی از نزدیک دیدم
شما توی کارتون بهترین هستید
مرسی از سایت خوب و عالی خانه شما
0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp