جاکفشی سه درب،جاکفشی مشکی

جا کفشی سه درب پامنار(عرض 50) Shoe Cabinet

جا کفشی سه درب عرض 50 مدل داشبوردی (مشکی) با کیفیت بالا و ظاهری شیک و مدرن
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 50x26x131 سانتی متر
سایر : یراق ترک، ظرفیت 12 جفت کفش

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: مشکی
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۱۴۵,۰۰۰ تومان

جاکفشی سه درب پامنار

جاکفشی از مهم ترین تجهیزات در هر خانه ای به شمار می آید که از شلوغ شدن و بی نظمی محیط جلوگیری می کند و محصولی مناسب برای نگهداری از کفش ها به حساب می آید.

در میان مدل های مختلف جاکفشی که در بازار به فروش می رسد جاکفشی سه درب پامنار با توجه به ساختار محکم و زیبایی بسیاری که دارد توحه بسیاری از افراد را به خود جلب کره و توانسته است فروش بالایی را در وبسایت خانه شما از آن خود کند.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با جاکفشی سه درب پامنار با شما کاربران عزیز در میان بگذاریم که شناخت کافی از این محصول به دست آورید تا در زمان خرید آن با شناخت بیشتری محصول فوق را خریاری کنید.

این محصول با درب های داشبوردی خود و ابعاد مناسبی که دارد فضای بسیار کمی را از محیط شما اشغال می کند از این رو گزینه ای مناسب برای افرادی است که با محدودیت فضا مواجه هستند و تمایل دارند با خرید تجهیزات کم جا و در عین حال زیبا به قضای خود رنگ و بویی دیگر داده و ظاهری شیک را برای محیط خود به ارمغان بیاورند.

جاکفشی سه درب پامنا

جاکفشی پامنار، با توحه به ابعاد مناسبی که دارد این امکان را فراهم آورده است که شما کفش های خود را در آن نگهداری کنید و نگرانی بابت شلوغی محیط و خرابی کفش های خود نداشته باشید. این محصول گنجایش لازم را برای نگهداری از 12 حفت کفش را دارد بنابراین برای خانواده های 2 الی 4 نفره بسیار مناسب است.

طراحی ساده و مدرنی که این محصول دارد سبب شده است که زیبایی محیط شما دوجندان شود. این محصول با توجه به نوع باز و بسته شدنی که دارد می تواندجلوه بصری بسیاری را ایجاد کند.

در روند تولید این محصول از متریال های مرغوب و درجه یک استفاده شده است و با توجه به روکش ملامینه ای که دارد شما دوستان عزیز نگرانی بابت جابه جایی و خط و خش آن ندارید.

یراق آلاتی که برای این محصول استفاده شده است بسیار مرغوب بوده و در کوتاه مدت دچار خرابی نمی شود.

لازم به ذکر است که در روند تولید این محصول هیچ گونه میخ یا پیچ روکار، به کار نرفته است و تمامی اتصالات آن با کمک الیت انجام شده است.

مشخصات فنی جاکفشی سه درب

  • مجهز به سه درب
  • روکش ملامینه درجه یک
  • قابلیت اسنفاده برای محیط آپارتمانی و غیره
  • قابلیت قرار دادن 12 جفت کفش
  • استفاده از یراق آلات ترک درجه یک

شما دوستان عزیز می توانید برای خرید جاکفشی سه درب پامنار با کیفیت بالا و قیمت مناسب به وبسایت خانه شما مراجعه کنید.

جاکفشی

مشخصات

ابعاد
50x26x131
روکش
روکش ضدخش
تعداد کشو
3
سایر توضیحات
یراق ترک، ظرفیت 12 جفت کفش
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp