متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
جاکفشی نیمکتی بزرگ

جاکفشی نیمکتی بزرگ

جاکفشی نیمکتی بزرگ سه طبقه هر طبقه فضای 6 جفت کفش مدل نشیمنی دارای نیمکت و تشک نشیمن برای راحتی بیشتر هنگام پوشیدن کفش

وضعیت کالا: اتمام موجودی

جاکفشی نیمکتی بزرگ سه طبقه هر طبقه فضای 6 جفت کفش مدل نشیمنی دارای نیمکت و تشک نشیمن برای راحتی بیشتر هنگام پوشیدن کفش خصوصیات جالب و کاربردی این مدل از جاکفشی علاوه بر جادار بودن آن که فضای مناسبی برای قراردادن کفش ها در جاکفشی میدهد مدل نشیمن و جای نشستن بر روی آن میباشد که در هنگام پوشیدن کفشها بسیار کمک میکند و به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید و دیگر به کمر و گردن خود فشار اضافه ای وارد نکنید ! 

قرار دادن یک جاکفشی مناسب در فضاهای ورودی و راهروی خانه، هم به حفظ نظم و ترتیب کمک کرده و هم به عنوان وسیله‌ای تزئینی، دکوراسیون منزل را تکمیل می‌کند. بسیاری از جاکفشی ها، قابلیت نصب به صورت زمینی و دیواری را دارد و با عمق کم و عدم وجود زوائد بیرونی، هنگام بسته بودن درها به عنوان بخشی از دیوار محیط دیده می‌شود، بنابراین برای نصب در آپارتمان‌های کوچک مناسب هستند.در این محصول از میخ یا پیچ روکار استفاده نشده است و برای اتصال قطعات به‌هم، از اتصالات الیت استفاده کرده‌اند. این نوع اتصال به دلیل استحکام بالا، سهولت در نصب، کاهش زمان مونتاژ محصول و همچنین مشخص‌نبودن محل اتصال رواج یافته است.

جنس بدنه ساخته شده از نئوپان با روکش ملامینه است تا استحکام محصول در برابر خط و خش بیشتر شود. تمامی لبه‌های جاکفشی با نوار PVC پوشیده شده تا از آسیب احتمالی هنگام جابه‌جایی جلوگیری کند. این جاکفشی از تولیدات شرکت درنای دستان است که برای طراحی و تولید صنایع چوبی، از فناوری روز دنیا بهره می‌گیرد.شما عزیزان میتوانید انواع مدل های جاکفشی را در سایت خانه شما مشاهده و مدل مناسب فضای نشیمن و سالن خود را انتخاب و سپس به قیمت تولیدی خریداری و درب منزل خود تحویل بگیرید.

مشخصات

طول
115 سانتی متر
ارتفاع
55 سانتی متر
عمق
32 سانتی متر
روکش
روکش ضدخش
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
سایر توضیحات
یراق ترک، دارای سه طبقه و ظرفیت 6 تا 8 جفت کفش برای هر طبقه
whatsapp