تخت استخری

تخت کنار استخری

تحت گنار استخر قابل استفاده در استخرهای سرپوشیده، سرباز و پلاژهای ساحلی با چرم مصنوعی و 100 ضد آب و بسیار سبک
______
مشخصات فنی:
ابعاد: 80x190 سانتیمتر
سایر : ضد آب
جنس : چرم مصنوعی با الیاف سبک

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: b120
زمان تحویل: حداکثر 10 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۵,۹۰۰,۰۰۰ تومان

تخت کنار استخری

تخت کنار استخری یکی از تجهیزات مدرن و کاربردی در محیط های بازی و تفریح مانند استخر و پلاژ های ساحلی است که با داشتن قابلیت های متفاوت به عنوان وسایل کاربردی و مفید مورد استفاده قرار میگیرد. طراحی شیک و متفاوت این محصول سبب شده که در دسته تجهیزات رفاهی و مدرن قرار بگیرند، گفتنی است که برند های زیادی در زمینه طراحی و تولید انواع تخت برای کنار استخر فعالیت دارند و شما می توانید با مراجعه به سایت خانه شما مدل های متفاوت این محصول را مشاهده و خریداری کنید.

بررسی ویژگی های تخت کنار استخری

امروزه توجه به رفاه و آسایش افراد سبب شده که تولید کنندگان انواع تجهیزات بازی و تفریحی با طراحی های متفاوت تولید نمایند. در واقع این محصولات با داشتن ظاهر مدرن و کاربردی امکان استفاده ساده و آسان را برای افراد فراهم می کنند، علاوه بر این نکته مهم و حائز اهمیت در تولید این محصولات مربوط به راحتی و رفاه در زمان استفاده است.

همانطور که در ابتدا معرفی شد تخت کنار استخری یکی از تجهیزات مورد استفاده در انواع استخر های سرپوشیده و سر باز یا پلاژهای ساحلی است که در تولید آن از متریال با کیفیت و مقاوم استفاده شده و به همین دلیل در مناطق ساحلی مقاومت و دوام زیادی در برابر نور مستقیم خورشید و عوامل محیطی مثل نم و رطوبت دارد.

تخت استخری ضد آب و سبک

در طراحی انواع تخت استخری از چرم مصنوعی مقاوم با قابلیت 100% ضد آب استفاده شده، به گونه ای که با برخورد بدن خیس شناگران حتی قطره ای نیز در آن نفوذ نمی کند. مقاومت متریال به کار رفته در این محصول به گونه ای است که حتی در برخورد مداوم با کرم های مخصوص شناگران یا چربی پوست تغییر رنگ نمی دهد.

تخت کنار استخری در ابعاد 80 * 190 طراحی شده، از این رو افراد با اندازه های مختلف می توانند از آن استفاده کنند. چرم مصنوعی استفاده شده تولید این محصول در عین لطافت و نرم بسیار مستحکم و مقاوم است، از دیگر ویژگی های این محصول می توان به تنوع رنگی آن اشاره کرد که به شما امکان ست کردن با سایر تجهیزات را می دهد.

از تجهیزات جانبی همراه تخت کنار استخری می توان به بالشتک هایی اشاره کرد که در قسمت پشت سر و گودی کمر قرار گرفته و به این ترتیب به راحتی و بر اساس فرم بدن می توانید روی آن دراز بکشید، گفتنی است که کلیه تجهیزات جانبی همراه نیز از جنس چرم مقاوم تهیه و تولید شده اند و پس از استفاده متعدد و در طول زمان کیفیت و مقاومت خود را از دست نمی دهد.

تخت کنار استخری

خرید تخت کنار استخری

کیفیت و مقاومت انواع تخت کنار استخری با استقبال بی نظیر افراد مواجه شد، البته دلیل دیگر محبوبیت این محصول قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن است. با مراجعه به سایت خانه شما می توانید مدل های متفاوت این محصول را در رنگ بندی های مختلف مشاهده و با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید یکی از آن ها را خریداری کنید.

 

مشخصات

ابعاد
80*190 سانتیمتر
جنس رویه
چرم مصنوعی با کیفیت
سایر توضیحات
ضد آب با الیاف بسیار سبک
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp