سرویس خواب دو نفره چرمی با بدنه ام دی اف

سرویس خواب دو نفره اسپرت sport

سرویس خواب دو نفره اسپرت با طراحی مدرن و روکش و رویه کوبی چرم مصنوعی کار شده تولید شده با چوب تمام mdf با ضمانت و گارانتی آماده ارسال به سراسر کشور
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : چوب
رنگبندی : سفید، آنتیک، مشکی
ابعاد میز آرایش : 102*86*45
ابعاد تختخواب : 250*184*110
تعداد کشو : قابل سفارش با یک کشو
سایر توضیحات : ارسال با هزینه کم

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: sport
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 10 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان

سرویس خواب دو نفره MDF اسپرت

یکی از نیازهای هر اتاق خوابی تختخواب است. بسته به نوع و سبک دکوراسیون می‌توانید مدل تخت‌خوابی که قرار است خریداری شود را انتخاب کنید. مثلاً برای دکوراسیون مدرن و اسپرت تخت‌خواب های ساده و اسپرت بسیار مناسب است. برای خرید سرویس خواب دو نفره اسپرت ادامه مطلب را دنبال کنید. 

تخت خواب دو نفره اسپرت با طراحی مدرن و روکش و رویه کوبی چرم مصنوعی، تولید شده با چوب تمام mdf با ضمانت و گارانتی آماده ارسال به سراسر کشور می باشد. این سرویس خواب دارای تخت با تاج به فضای اتاق خواب، نما و جلوه ای با شکوه می بخشد. در کنار این تخت زیبا ست کامل میز آرایش با رویه کوبی بسیار شیک چرمی قرار گرفته که مناسب منازل مدرن می باشد.

سرویس خواب دونفره اسپرت

بررسی ویژگی‌های تخت خواب دونفره اسپرت

  • این تختخواب زیبا به سبک مدرن طراحی شده است و سادگی آن اولین چیزی است که به چشم می‌آید البته در کنار سادگی جذابیت ساخت و ظاهر جذابی هم دارد.
  • رویه کوبی چرم در قسمت تاج تخت باعث زیبایی دوچندان تخت خواب شده است.
  • چوبی که تخت از آن ساخته شده است ام‌دی‌اف باکیفیت‌ است و این محصول ضمانت اصالت کالا دارد و قطعا پس از دریافت آن خریدار هم همین نظر را خواهد داشت.
  • می‌توانید این تخت را بدون میز آرایش یا همراه میز آرایش سفارش دهید. این بستگی به میزان فضایی که در اختیار دارید و همچنین سلیقه شخصی شما دارد که میز آرایش را ترجیح می‌دهید یا خیر!
  • ابعاد تخت برای یک اتاق خواب معمولی عالی و به سایز 250*184*110 است و برای خوابیدن دو نفر روی تخت بی‌نهایت راحت و جادار می‌باشد.
  • جنس بدنه تمام ام‌ای‌اف از چوب لایسنس ترکیه است که دوام و مقاومت خوبی در برابر وزن سنگین و ضربه دارد البته که مراقبت از وسایل چوبی در برابر ضربات شدید بر هیچ‌کس پوشیده نیست.
  • این محصول جذاب را می‌توان در سه رنگ سفید، مشکی و آنتیک سفارش داد و هر سه رنگ با اکثر رنگ‌ها و وسایل دکوراتیو ست می‌شوند.
  • می‌توانید این تخت دونفره اسپرت را با پاتختی یا بدون پاتختی سفارش دهید همانطور که اشاره کردیم همه‌چیز بستگی به سلیقه شخصی شما دارد.
  • سفارشات عزیزان تهرانی بدون فوت وقت و به صورت ارسال رایگان تقدیم آنها می‌شود. برای عزیزان ساکن سایر شهرستان‌ها سفارش بین هفت الی ده روز کاری تحویل داده می‌شود.
  • قیمت این تخت‌خواب در مقایسه‌ با انواع‌ تخت دونفره موجود در بازار واقعا مقرون به صرفه و مناسب است.

 پس از ثبت سفارش سرویس خواب با بسته بندی مناسب در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد لازم به ذکر است سفارش های داخل شهر تهران ارسال به صورت رایگان و برای شهرستان به صورت پس کرایه توسط شرکت های معتبر باربری ارسال خواهد شد.

کلام آخر

برای خرید انواع تخت دونفره اسپرت به سایت خانه شما مراجعه کنید و پس از کسب اطلاعات لازم در خصوص انواع تخت، جنس بدنه و قیمت تخت خواب دو نفره اسپرت خرید خود را نهایی کنید. 
این سایت دارای پشتیبانی 24 ساعته، نماد اعتماد الکترونیک و ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا است و تمام این موارد در کنار وجدان کاری باعث افزایش رضایتمندی مشتریان و ارائه کالاهای مرغوب به خریداران می‌شود. 

مشخصات

ابعاد
ابعاد تخت: 250*184*110
ابعاد
ابعاد میز آرایشی 102*86*45
ابعاد
ابعاد میز آینه: 102*90
ابعاد
ابعاد پاتختی: 55*43*32
جنس بدنه
MDF لایسنس ترکیه
ضمانت
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp