تخت خواب تک نفره رز

تختخواب یک نفره مدل رز

تختخواب یک نفره مدل رز قابل سفارش با پایه چوبی و فلزی با ابعاد استاندارد در فروشگاه اینترنتی خانه شما.
______
ابعاد :
طول : 200 سانتی متر
عرض : 90 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
جنس بدنه : ترکیب فلز و چوب
سایر : دارای گارانتی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: rose1
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۶۵۰,۰۰۰ تومان

تختخواب یک نفره مدل رز

یک تختخواب تک نفره راحت با کیفیتی عالی که مخصوص راحتی خواب شما طراحی و تولید شده‌ است. در واقع این محصول با ابعاد استانداردی که دارد برای خانه‌های کوچک آپارتمانی فوق‌العاده کاربردی و پرفروش است. تختخواب یک نفره مدل رز با بدنه ترکیبی از فلز و چوب می باشد، این مدل بسیار شیک و متفاوت است و به راحتی می توانید با دکوراسیون اتاقتان آن را ست نمایید قیمت این محصول بسیار مناسب است و طول عمر بالایی دارد. در ادامه ویژگی‌های این تخت خواب را مرور می‌کنیم.

تختخواب یک نفره مدل رز

بررسی مزایای خرید تختخواب یک نفره مدل رز

● این مدل را می‌توانید هم با پایه و کفی فلزی مقاوم و هم با پایه  و کفی چوبی از جنس ام دی اف درجه یک سفارش دهید. بستگی به سلیقه و خواسته شما دارد.

● امکان سفارش تشک متناسب به سایز تخت وجود دارد و پیشنهاد می‌کنیم اگر تشک تخت‌تان قدیمی شده یا تشک مناسب ندارید حتما از تشک‌های باکیفیت سایت خانه شما ثبت سفارش کنید.

● ابعاد تخت با طول 200 سانتی‌متر، عرض 90 سانتی‌متر و ارتفاع 50 سانتی‌متر بسیار به قاعده و مناسب است‌ و برای یک اتاق خواب تک نفره عالی بوده و جاگیر نیست.

● تختخواب یک نفره جدید رز دارای گارانتی است و در صورت بروز مشکلاتی در شرایط نامه گارانتی ذکر شده است امکان رفع مشکل با کمک پشتیبانی سایت فراهم خواهد بود.

● جنس بدنه از ترکیب قوی و مقاوم چوب و فلز است و برای کسانی که یک تختخواب عمری می‌خواهند بهترین گزینه روی میز است.

● تحویل این محصول سریع بوده و در کمترین زمان ممکن به دست مشتری می‌رسد. در تهران امکان ارسال رایگان نیز برای عزیزان خریدار فراهم است.

● کمی به مدل و طراحی ساخت این محصول توجه کنید. متوجه خواهید شد که رنگ‌بندی آن به راحتی قابل ست شدن بوده و لمسه کاری مختصری که روی تاج قرار دارد آن را برای یک دکوراسیون شیکِ کلاسیک و حتی مدرن  آماده کرده است.

اتصالات آن محکم است و همین باعث دوام بیشتر تخت‌خواب و عمر طولانی آن می‌شود.

پایه تختخواب یک نفره مدل رز

سخن آخر؛ خرید تختخواب یک نفره مدل‌ رز

برای خرید این تخت خواب یک نفره شیک با قیمت مناسب می‌توانید از تیم فروش سایت مشورت گرفته و پس از کسب اطلاعات لازم درباره‌ی تضمین کیفیت و قیمت سفارش خود را نهایی کنید تا در صورت تصمیم قطعی آن را از بخش محصولات به صورت مستقیم سفارش دهید.

این محصول در دو مدل پایه ام دی اف بغل تختخواب ملامینه کف چوب و یا پایه های بغل تخت فلز کفی تخت خواب هم فلز قابل سفارش است.

حتما از تطابق سایز تشک و تختخواب اطمینان حاصل کنید و در صورت سفارش روتختی سایز آن را نیز چک کنید. می‌توانید از سایر مدل‌های جذاب تختخواب یک نفره سایت دیدن کرده و هر یک که باب سلیقه‌تان هست  را سفارش دهید. سایت خانه شما یک مرجع فروش لوازم خانه درجه یک است که با داشتن نماد اعتماد الکترونیک و پشتیبانی ۲۴ ساعته همواره در صدد جلب رضایت مشتریان فعالیت می‌کند.

مشخصات

ابعاد
50*90*200
گارانتی
دارد
جنس بدنه
چوبی و فلزی
سایر توضیحات
قابل سفارش به صورت تمام چوبی و یا تمام فلزی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp