تخت خواب یک نفره آبنوس

تختخواب یک نفره مدل آبنوس

تختخواب یک نفره مدل آبنوس در ابعاد 50*90*200 سانتیمتر با طراحی خاص قابل سفارش در سایت خانه شما
______
ابعاد :
طول 200 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
جنس بدنه : فلز
سایر : دارای گارانتی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: آبنوس1
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان

یکی از محصولات جذاب و پرفروش سایت خانه شما که مخصوص افراد خاص پسند و مینیمالیسم بوده و بسیار شیک و زیبا طراحی شده است. برای آشنایی با این محصول پرطرفدار ادامه‌ی مطلب را مشاهده کنید.

خرید تختخواب یک نفره مدل آبنوس

● بدنه این تخت زیبا فلزی است و از قدرت خوبی برخوردار است. اگر می‌خواهید یک تختخواب محکم و عمری داشته باشید این محصول پیشنهاد ویژه ما به شما است.

● یک تختخواب با طراحی ویژه و خاص در ابعاد 50*90*200 سانتی‌متر است که بسیار مناسب و به قاعده برای فضایی با محدودیت جا هست.

● می‌توانید همراه این محصول زیبا تشک هم سفارش دهید تنها کافیست سایز، طول و عرض تشک با تخت هماهنگ باشد که با راهنمایی مشاورین سایت انجام می‌شود.

● این تخت رنگ‌بندی شاد و جذابی دارد و برای کسانی که قه دنبال تختخواب فانتزی رنگی هستند انتخاب خوبی است. می‌توانید این محصول را در رنگ‌های مشکی، سفید،‌ طلایی،  نقره‌ای، قرمز ، آبی و زرد سفارش دهید.

● سفارشات شما در تهران به صورت رایگان ارسال می‌شود و در شهرستان با پرداخت هزینه ارسال در کمتر از یک هفته تحویل داده می‌شوند.

● این تخت طراحی ساده و در عین حال شیکی دارد و برای افراد ساده و خاص پسند خیلی مناسب است.

● این محصول دارای گارانتی و ضمانت اصالت کالا است و در صورت بروز هر گونه‌ مشکلی که در شرایط ضمانت نامه باشد پشتیبانی آن را پیگیری می‌کند. 

● اگر قصد خرید دیگر محصولات مانند روتختی و آباژور کنار تخت و ساعت اتاق خواب را هم دارید می‌توانید از بخش دیگر محصولات سایت اقدام کنید.

● قیمت این محصول بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و خرید آن تقریبا برای همه امکان‌پذیر است. این مشتری مداری یکی از خدمات سایت خانه شما است که تنوع محصولات و قیمتی بالایی دارد و همه قادر به خرید از این سایت هستند.

تخت خواب یک نفره مدل آبنوس

تخت خواب یک نفره مدل فلور در ابعاد 50*90*200 سانتیمتر از جنس فلز درجه یک با طراحی ساده و در عین حال شیک در رنگبندی

  • سفید
  • مشکی 
  • طلایی
  • نقره ای 
  • قرمز
  • زرد

و قابل سفارش در رنگبندی خاص

مزیت خرید تخت خواب فلزی به نسبت تخت خواب چوبی:

  • دوام و استقامت بیشتر به نسبت مدل چوبی
  • تنوع رنگی بیشتر مطابق با سلیقه شما
  • طراحی مینیمال مناسب برای دکوراسیون مدرن
  • حمل و نقل ساده

کلام آخر؛ مزیت خرید تختخواب یک نفره مدل آبنوس

تختخواب یک نفره مدل آبنوس جنس فلزی دارد و این آن را در برابر گزند حشرات، آتش سوزی و رطوبت ایمن می‌کند. قیمت مناسبی داشته و وزن آن سبک‌تر از تختخواب چوبی است. اگر قصد خرید تخت خواب فلزی آبنوس را دارید می‌توانید از بخش محصولات فروشگاه رنگ را انتخاب کرده و خریدتان را ثبت کرده و نهایی کنید. ضمنا امکان ارسال تشک همراه تخت نیز وجود دارد.

مزیت خرید تختخواب یک نفره مدل آبنوس وزن سبک و قیمت مناسب آن نسبت به دیگر مدل‌ها و ظاهر زیبایش است. البته این که فضای کمتری اشغال می‌کند و ماندگاری آن بالا هست هم یک مزیت مهم محسوب می‌شود. پس تا دیر نشده سفارشت را ثبت کن!

 

مشخصات

جنس بدنه
فلز
ابعاد
50*90*200
سایر توضیحات
دارای گارانتی
رنگ
دارای رنگبندی بسیار متنوع
سایر توضیحات
ابعاد کامل داخل عکس های محصول می باشد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp