تابلو هنری طرح گالری رنگ شوکا

تابلو هنری طرح گالری رنگ شوکا shooka

تابلو هنری طرح گالری رنگ شوکا بر روی تخته شاسی باکیفیت با ضخامت 8 میلیمتر با رنگ و طرح خلاق و هنرمندانه توانسته تصویری جذاب و خلاق را ایجاد کند که به فضای سالن یا اتاق شما زیبایی و جلوه ای خاص ببخشد
______
مشخصات فنی:
جنس قاب : تخته شاسی
ابعاد : در 4 سایز مختلف
ضخامت : 8 میلی متر

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: t106
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲۴۰,۰۰۰ تومان

تابلو هنری طرح گالری رنگ شوکا

امروزه نقش تابلو های دیواری در دکوراسیون داخلی منازل و محل کار بسیار پررنگ شده و استفاده از آنها منعکس کننده سلیقه و روحیات افراد است. در این رابطه قصد داریم در ادامه شما را با نوعی خاص از تابلو به نام تابلو هنری طرح گالری رنگ شوکا آشنا کنیم.

"تابلو هنری طرح گالری رنگ شوکا" یکی از آثار هنری بسیار زیبا و جذاب است که با تماشای آن لذت بردن از زیبایی هنر را تجربه خواهید کرد. این تابلو از طرح گالری رنگ شوکا الهام گرفته شده است و با استفاده از رنگ های زنده و ابزارهای متنوع جلوه ای منحصر به فرد به ارمغان آورده است.

ویژگی های تابلو هنری طرح گالری رنگ شوکا

برخی از ویژگی های اصلی این تابلو که موجب محبوبیت آن میان هنر دوستان شده است، عبارت اند از:

در این تابلو، هنرمند با انعکاس رنگ های شاد، طبیعت گرم و دلپذیر را به تصویر کشیده است. با دیدن این تابلو، احساس می کنید که به یک گالری هنری پر از رنگ و زیبایی وارد شده اید و از تماشای این آثار هنری میبرید.

تابلو دیواری طرح گالری شوکا

همچنین همانگونه که در تصویر نیز مشاهده می کنید، استفاده از تکنیک های درجه بندی رنگ، مزه ی منحصر به فردی به تابلو هنری طرح گالری رنگ شوکا بخشیده است. هر لحظه که به آن نگاه می کنید، نوآوری های جالبی در بخش های مختلف آثار را مشاهده می کنید که احساس آدم را به سوی زیبایی بیشتر هل می دهد.

این تابلو هنری بر روی تخته شاسی باکیفیت با ضخامت 8 میلیمتر با رنگ و طرح خلاق و هنرمندانه توانسته تصویری جذاب و خلاق را ایجاد کند که به فضای سالن یا اتاق شما زیبایی و جلوه ای خاص ببخشد.

همچنین سایز بندی این اثر زیبا موجب شده شما علاقه مندان به این طرح ها بتوانید آن ها را در هر فضایی از محیط کوچک گرفته تا فضاهای بزرگ استفاده نمایید.

نهایتا، "تابلو هنری طرح گالری رنگ شوکا" نمونه ای کامل از هنر و زیبایی است که به طور شگفت انگیزی خلق شده است. این تابلو نه تنها یک اثر هنری بلکه یک تجربه جذاب و الهام بخش برای تماشا کننده است که با دیدن آن احساس آرامش و خوشحالی را تجربه خواهد کرد.

مشخصات

ابعاد
20 * 30 سانتی متر
40 * 60 سانتی متر
50 * 70 سانتی متر
60 * 70 سانتی متر
جنس بدنه
شاسی 8 میلیمتری
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان، پذیرایی و اتاق نشیمن و اتاق خواب
سایر توضیحات
این کالا از سری تولیدات با کیفیت ایرانی بوده که کیفیت ساخت آن تضمینی برای عملکرد مناسب آن است.
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp